StPr/25/0102
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ dodatek stażowy potwierdzony świadectwami pracy- liczony od wynagrodzenia zasadniczego + 5% premii regulaminowej
Zakres obowiązków:
1) realizacja zadań w zakresie prowadzenia gospodarki działu szkolenia, materiałów administracyjno-biurowych oraz podręczników i literatury specjalistycznej, w tym:
a) opracowanie dokumentów w systemie ZWSI RON dotyczących materiałowego zabezpieczenia zaopatrywania w materiały administracyjno biurowe, podręczniki i literaturę specjalistyczną oddziału gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 31 WOG,
b) terminowe i rzetelne udzielanie informacji jak również wykonywanie dokumentów, w tym sprawozdawczych i analitycznych.,
c) porównywanie ewidencji materiałów administracyjno - biurowych, podręczników i literatury specjalistycznej z jednostkami i instytucjami będącymi na zaopatrzeniu;
d) wystawianie dokumentów przychodowo - rozchodowych
e) współudział w prowadzeniu inwentaryzacji, przeklasyfikowaniu i wybrakowaniu sprzętu
2) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;
3) wykonywanie planu rzeczowo-finansowego, wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz pozostałej dokumentacji związanej z działalnością sekcji zgodnie z obowiązującymi w jednostce instrukcjami oraz założeniami systemu ZWSI RON i LBPP;
4) uczestnictwo w pracach komisji powoływanych w celu udzielenia zamówienia publicznego;
5) sprawdzenie i przeliczenie planu finansowego sekcji przed dokonaniem wyboru oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6)bieżące rozliczanie realizacji zawartych umów oraz zatwierdzonych wniosków o wydatkowanie środków finansowych w tym:
a) bieżące rozliczanie realizacji zawartych umów oraz zatwierdzonych wniosków o wydatkowanie środków finansowych
b) terminowe rozliczanie i wprowadzanie do ZWSI RON faktur
c) przygotowanie danych do wykonywania sprawozdań, meldunków
i informacji z realizacji budżetu
d) przygotowywanie dowodów finansowo-księgowych w celu realizacji płatności;
7) wykonywanie planu rzeczowo-finansowego, wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz pozostałej dokumentacji związanej z działalnością finansową.
Miejsce pracy:
Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Pracodawca:
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera z pakietem MS Office
- - samodzielność w realizacji zadań - dokładność - terminowość - komunikatywność
Inne wymagania:
- samodzielność w realizacji zadań - dokładność - terminowość - komunikatywność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Renata Zakrzewska
Nr telefonu:
261 442 091
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Okres aktualności oferty : do dnia 20 stycznia 2025 r. istnieje możliwość składania dokumentów aplikacyjnych. Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Sposób i miejsce zgłaszania ofert: Kancelaria 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy 95-100 Zgierz , ul. Konstantynowska 85 ofertę składać w kopercie z dopiskiem : dotyczy naboru na stanowisko samodzielny referent zastępstwo lub na adres e-mail: [email protected] Telefon kontaktowy: 261 442 091, 261 442 071, Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone niniejszą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Kierownik Sekcji Personalnej 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Na dokumenty aplikacyjne składają się: - życiorys (CV), - list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji, - kserokopie świadectw prac, - kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, - kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail