StPr/25/0265
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1)Przyjmowanie i kontaktowanie interesantów z odpowiednimi osobami.
2)Prowadzenie dokumentacji bieżącej sekretariatu.
3)Prowadzenie rejestrów.
4)Prowadzenie dokumentacji uczniów
5)Czuwanie nad właściwym zaopatrzeniem sekretariatu szkoły w odpowiednie materiały i przybory.
7)Prowadzenie składnicy akt.
Miejsce pracy:
Łąkowa 1, 16-500 Sejny, powiat: sejneński, woj: podlaskie
Pracodawca:
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sejnach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: pomaturalne/policealne
- dobra organizacja pracy, bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word), dobra obsługa komputera
- [Umiejętność 1] : kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia [Inne] : 1) Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych w jednostkach administracji publicznej minimum 4 lata. 2) Doświadczenie w prowadzeniu kancelarii oraz archiwum zakładowego/składnicy akt. 3) Doświadczenie w obsłudze Systemu Informacji Oświatowej. 4) Doświadczenie w obsłudze sekretariatu szkoły. 5) Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia [Inne] : 1) Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych w jednostkach administracji publicznej minimum 4 lata. 2) Doświadczenie w prowadzeniu kancelarii oraz archiwum zakładowego/składnicy akt. 3) Doświadczenie w obsłudze Systemu Informacji Oświatowej. 4) Doświadczenie w obsłudze sekretariatu szkoły. 5) Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
875162167
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail