StPr/25/0607
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym, opisywanie i dekretowanie faktur; Wystawianie faktur VAT dla usługobiorców łącznie z windykacją należności; Obsługa kasy fiskalnej; Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, kartotek środków trwałych i przedmiotów nietrwałych; Prowadzenie ewidencji wydanej odzieży roboczej w ramach BHP; Przygotowywanie umów; Prowadzenie spraw kadrowych; Prowadzenie kasy; Obsługa interesantów, oraz prowadzenie wszelkich czynności związanych z administrowanym przez Miejski Zakład Zieleni w Pszczynie Cmentarzem Komunalnym; Przygotowywanie danych do sprawozdań statystycznych dla jednostki; Gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji; Publikacja informacji w BIP MZZ; Współpraca z innymi jednostkami w zakresie prac społecznie – użytecznych.
Miejsce pracy:
Francuska 16, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Miejski Zakład Zieleni w Pszczynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe. 3. Udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy. 4. Prawo jazdy kat. B. 5. Pełna zdolność do wykonywania czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustaw regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego i ochrony danych osobowych, przepisów zamówień publicznych, a także wydanych na bazie tych ustaw aktów wykonawczych. 9. Znajomość statutu Miejskiego Zakładu Zieleni w Pszczynie oraz uchwał Rady Miejskiej dotyczących Miejskiego Zakładu Zieleni w Pszczynie. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Umiejętność pracy w zespole. 2. Komunikatywność, sumienność, bezstronność, samodzielność. 3. Zaawansowana znajomość obsługi komputera (programy: Word, Excel). 4. Dobra organizacja pracy i umiejętność sprawnego wykonywania zadań. 5. Dyspozycyjność. 6. Gotowość do podwyższania kwalifikacji. 7. Mile widziany co najmniej 2 letni staż pracy w administracji publicznej.
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe. 3. Udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy. 4. Prawo jazdy kat. B. 5. Pełna zdolność do wykonywania czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustaw regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego i ochrony danych osobowych, przepisów zamówień publicznych, a także wydanych na bazie tych ustaw aktów wykonawczych. 9. Znajomość statutu Miejskiego Zakładu Zieleni w Pszczynie oraz uchwał Rady Miejskiej dotyczących Miejskiego Zakładu Zieleni w Pszczynie. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Umiejętność pracy w zespole. 2. Komunikatywność, sumienność, bezstronność, samodzielność. 3. Zaawansowana znajomość obsługi komputera (programy: Word, Excel). 4. Dobra organizacja pracy i umiejętność sprawnego wykonywania zadań. 5. Dyspozycyjność. 6. Gotowość do podwyższania kwalifikacji. 7. Mile widziany co najmniej 2 letni staż pracy w administracji publicznej.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Włach
Nr telefonu:
322102734
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. Zgłoszenie kandydatury wraz z uzasadnieniem list motywacyjny. 2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe ( dyplom, świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji). 3. Kwestionariusz osobowy do celów rekrutacji według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia podpisane przez kandydata. 4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia podpisane przez kandydata. 4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia - podpisane przez kandydata. 5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - według załącznika nr 3 do niniejszego ogłoszenia - podpisane przez kandydata. 6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku - według załącznika nr 4 do niniejszego ogłoszenia - podpisane przez kandydata. 7. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych - według załącznika nr 5 do niniejszego ogłoszenia - podpisane przez kandydata. 8. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - według załącznika nr 6 do niniejszego ogłoszenia - podpisane przez kandydata. 9. Kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. 10. Kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia. https://pze.bip.net.pl/kategorie/609-ogloszenia-o-naborze/artykuly/1464-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-samodzielny-referent?lang=PL

Zaloguj się przez Facebook