SAMODZIELNY REFERENT

SAMODZIELNY REFERENT

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 354 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1740

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 354 PLN
+ 5% PREMII + DODATEK STAŻOWY POW. 5 LAT OD 5% DO 20%

Zakres obowiązków:

PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIEM PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, USTALANIE UPRAWNIEŃ PRACOWNIKÓW DO NAGRÓD JUBILEUSZOWYCH, DODATKÓW SŁUŻBOWYCH, ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH, SPORZĄDZANIE PLANÓW ZATRUDNIENIA BAZOWEGO, FUNDUSZU WYNAGRODZEŃ, PRZEPROWADZANIE OCENY SYTUACJI KADROWEJ, UZGADNIANIE Z PRZEŁOŻONYM PROCEDUR , REGULAMINÓW W ZAKRESIE KADR, PRZYGOTOWYWANIE MELDUNKÓW ZBIORCZYCH DO CWCR

Miejsce pracy:
POTULICKA 3, 70-952 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
CENTRALNE WOJSKOWE CENTRUM REKRUTACJI OŚRODEK ZAMIEJSCOWY W SZCZECINIE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • UMIEJĘTNOŚĆ: STOSOWANIA PRAWA W PRAKTYCE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, PAKIETU MS OFFICE ZGODA NA PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA SPRAWDZAJĄCEGO CELEM WYDANIA POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA ,,POUFNE" CO NAJMNIEJ ROCZNY STAŻ PRACY W OBSZARZE SPRAW KADROWYCH


Inne wymagania:
UMIEJĘTNOŚĆ: STOSOWANIA PRAWA W PRAKTYCE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, PAKIETU MS OFFICE ZGODA NA PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA SPRAWDZAJĄCEGO CELEM WYDANIA POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA ,,POUFNE" CO NAJMNIEJ ROCZNY STAŻ PRACY W OBSZARZE SPRAW KADROWYCH

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
EWELINA ŁAZAR

Wymagane dokumenty:
CV+ LIST MOTYWACYJNY+ POTWIERDZENIE STAŻU+ ŚWIADECTWO (WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE)

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 06.11.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 347158
Udostępnij:
Dodano: 06.11.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 347158

Zobacz inne oferty

Do góry