StPr/25/1102
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 253 PLN
Wynagrodzenie: 5253 zł brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy :
- opracowanie formalne i rzeczowe materiałów bibliotecznych wprowadzanych do katalogu zbiorów
- tworzenie kartotek: haseł wzorcowych nazw osobowych, instytucji, imprez, tytułów ujednoliconych na potrzeby opracowania formalnego zbiorów
- aktualizacja i melioracja rekordów kartoteki haseł wzorcowych formalnych i rzeczowych bazy w katalogu elektronicznym Aleph
- melioracja opisów bibliograficznych w katalogu elektronicznym Aleph
- przygotowywanie tematycznych wykazów literatury dostępnej w bibliotece na potrzeby m. in. akredytacji kierunków studiów
- pozyskiwanie opisów bibliograficznych z katalogu centralnego Nukat
- opracowywanie materiałów bibliotecznych w katalogu centralnym Nukat w ramach porozumienia o współpracy z Nukat
- uczestnictwo w szkoleniach oraz znajomość dokumentacji wymaganych w ramach porozumienia o współpracy z Nukat.
Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Biblioteka Główna, Dział Gromadzenia i Opracowania Zbiorów, ul. Warszawska 14, 40-006 Katowice
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Warszawska 14, 40-006 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe bibliotekarskie lub inne wyższe odpowiadające profilowi Biblioteki - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych - umiejętność swobodnego korzystania z internetu i wykorzystywania go w pracy - brak przeciwwskazań do prac w magazynach książkowych (kurz, przenoszenie książek itp.) - bardzo dobra organizacja czasu pracy - samodzielność, terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadania - umiejętność pracy w zespole i komunikatywność - łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi - wysoka kultura osobista - wiedza z zakresu pracy w bibliotece - znajomość przepisów katalogowania - wysoka motywacja do samokształcenia - umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem - dodatkowymi atutami będą: znajomość programu bibliotecznego Aleph, udokumentowany staż pracy w bibliotece naukowej, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy. - znajomość języków obcych: język angielski poziom średniozaawansowany (B1/B2) w mowie i piśmie.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe bibliotekarskie lub inne wyższe odpowiadające profilowi Biblioteki - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych - umiejętność swobodnego korzystania z internetu i wykorzystywania go w pracy - brak przeciwwskazań do prac w magazynach książkowych (kurz, przenoszenie książek itp.) - bardzo dobra organizacja czasu pracy - samodzielność, terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadania - umiejętność pracy w zespole i komunikatywność - łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi - wysoka kultura osobista - wiedza z zakresu pracy w bibliotece - znajomość przepisów katalogowania - wysoka motywacja do samokształcenia - umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem - dodatkowymi atutami będą: znajomość programu bibliotecznego Aleph, udokumentowany staż pracy w bibliotece naukowej, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy. - znajomość języków obcych: język angielski poziom średniozaawansowany (B1/B2) w mowie i piśmie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Sarkowicz-Poloczek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty przesłać drogą pocztową na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice. W tytule proszę wpisać: stanowisko: Samodzielny Referent Ds. Administracyjno - Gospodarczych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty przesłać drogą pocztową, Godziny : 7:30-15:30