StPr/25/2682
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN
Wynagrodzenie: 5250 zł brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy :
- bieżące zaopatrywanie pracowników obsługi w środki czystości oraz drobne sprzęty, inwentaryzacja środków w magazynie
- prowadzenie szczegółowej ewidencji kluczy w ośrodkach WNF w Sosnowcu, kontrola ich stanu i zapasu
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem portierni obsługa systemu elektronicznej portierni, weryfikacja upoważnień, rejestrów, bieżąca aktualizacja tras patrolowych oraz weryfikacja raportów z obchodów itp.
- prowadzenie dokumentacji w zakresie umów na dostawę mediów oraz łączności telefonicznej, sporządzanie rozdzielników kosztów oraz prowadzenie rozliczeń i rejestrów faktur
- uczestniczenie w komisji kasacyjnej, przygotowanie dokumentacji związanej z likwidacją materiałów będących zarówno w ewidencji Działu Administracyjno-Gospodarczego w Sosnowcu, jak i pozostałych jednostek Wydziału wraz z usuwaniem sprzętu po-kasacyjnego (w tym obsługa umów na odbiór elektrośmieci)
- dbałość o stan i aktualność informacji, oznaczeń, tabliczek i znaków na terenach WNF
- opracowywanie spraw związanych z realizacją zapotrzebowań (tj. wystawianie dokumentów RW oraz przekazywanie ich do realizacji przez magazyn)
- dbałość o dostęp do danych z zakresu opracowywanych tematów oraz sprawną komunikację i przepływ informacji służbowych
- opracowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem, kasacjami, przekazaniami oraz wypożyczaniem majątku Działu wraz z odnotowywaniem w stosownym rejestrze
- uczestnictwo w organizacji uroczystości ŚUM
- współpraca z jednostkami Uczelni oraz z firmami świadczącymi usługi na rzecz Wydziału.
Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Jedności 8, 8a, 8b, Sosnowiec
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Jedności 8, 8a, 8b, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie lub wyższe - doświadczenie w pracy wymagającej kontaktów interpersonalnych - umiejętność prowadzenia korespondencji - znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu - wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi - radzenie sobie w pracy pod presją czasu - dokładność, precyzja w działaniu i dbałość o szczegóły - inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków - uczciwość i rzetelność Wymagania mile widziane: - mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie lub wyższe - doświadczenie w pracy wymagającej kontaktów interpersonalnych - umiejętność prowadzenia korespondencji - znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu - wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi - radzenie sobie w pracy pod presją czasu - dokładność, precyzja w działaniu i dbałość o szczegóły - inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków - uczciwość i rzetelność Wymagania mile widziane: - mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Sarkowicz-Poloczek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty przesłać drogą pocztową na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice. W tytule proszę wpisać: stanowisko: Samodzielny referent ds. administracyjno-gospodarczych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty przesłać drogą pocztową, Godziny : 7:30-15:30

Zaloguj się przez Facebook