StPr/25/0454
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności, rzetelności, pod względem formalno – rachunkowym dokumentów finansowo – księgowych stanowiących podstawę operacji finansowych,
3) księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie zestawień, analiz i informacji do sprawozdań zbiorczych z prowadzonego stanowiska,
4) dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującym planem kont,
5) analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu i środków poza
budżetowych oraz innych będących w dyspozycji WTZ,
6) współudział w opracowaniu projektu budżetu,
7) prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
i inne
Miejsce pracy:
Ks. Domańskiego 22, 77-430 Krajenka, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krajence
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- obsługa komputera i urządzeń biurowych, Podstawy księgowości, Obsługa administracyjno-księgowa małej firmy
- [Umiejętność 2] : komunikatywność, bezkonfliktowość, systematyczność, dokładność [Umiejętność 1] : dobra organizacja pracy własnej i zaspołowej [Inne] : 1) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane, 2) znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków na w/w stanowisku w szczególności: - ustawy o rachunkowości, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o podatku od towarów i usług, - ustawy o samorządzie gminnym, - znajomość zasad gospodarowania finansami publicznymi, - znajomość przepisów w zakresie zasad ewidencji i
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : komunikatywność, bezkonfliktowość, systematyczność, dokładność [Umiejętność 1] : dobra organizacja pracy własnej i zaspołowej [Inne] : 1) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane, 2) znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków na w/w stanowisku w szczególności: - ustawy o rachunkowości, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o podatku od towarów i usług, - ustawy o samorządzie gminnym, - znajomość zasad gospodarowania finansami publicznymi, - znajomość przepisów w zakresie zasad ewidencji i
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Salwa
Nr telefonu:
67 2639086
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook