SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 840 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0454

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności, rzetelności, pod względem formalno – rachunkowym dokumentów finansowo – księgowych stanowiących podstawę operacji finansowych,
3) księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie zestawień, analiz i informacji do sprawozdań zbiorczych z prowadzonego stanowiska,
4) dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującym planem kont,
5) analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu i środków poza
budżetowych oraz innych będących w dyspozycji WTZ,
6) współudział w opracowaniu projektu budżetu,
7) prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
i inne

Miejsce pracy:
Ks. Domańskiego 22, 77-430 Krajenka, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krajence

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych, Podstawy księgowości, Obsługa administracyjno-księgowa małej firmy
  • [Umiejętność 2] : komunikatywność, bezkonfliktowość, systematyczność, dokładność [Umiejętność 1] : dobra organizacja pracy własnej i zaspołowej [Inne] : 1) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane, 2) znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków na w/w stanowisku w szczególności: - ustawy o rachunkowości, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o podatku od towarów i usług, - ustawy o samorządzie gminnym, - znajomość zasad gospodarowania finansami publicznymi, - znajomość przepisów w zakresie zasad ewidencji i


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : komunikatywność, bezkonfliktowość, systematyczność, dokładność [Umiejętność 1] : dobra organizacja pracy własnej i zaspołowej [Inne] : 1) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane, 2) znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków na w/w stanowisku w szczególności: - ustawy o rachunkowości, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o podatku od towarów i usług, - ustawy o samorządzie gminnym, - znajomość zasad gospodarowania finansami publicznymi, - znajomość przepisów w zakresie zasad ewidencji i

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Justyna Salwa

Nr telefonu:
67 2639086

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 05.11.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 346309
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 346309

Zobacz inne oferty

Do góry