StPr/25/3079
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
5 000 PLN
Zakres obowiązków:
w zakresie obsługi Biura Kanclerza:
•nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów wewnętrznych
•wstępne opracowanie spraw i przygotowanie propozycji ich załatwienia
•dbanie o terminowe i prawidłowe przekazywanie do realizacji decyzji i poleceń (w tym zadekretowanych pism) oraz monitorowanie ich realizacji
•redagowanie i przygotowanie pism, obsługa e-maila, ePUAP, e-Doręczeń
•prowadzenie elektronicznego kalendarza spotkań
•rejestracja umów i faktur, obsługa CRU
•organizacja i archiwizacja dokumentacji
•obsługa gości i wsparcie przy wydarzeniach uczelnianych
•dbałość o zaopatrzenie Uczelni w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze
•obsługa Biura Rektora, Prorektora (w zastępstwie)
w zakresie obsługi kancelarii ogólnej:
•organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów .
Forma umowy: umowa o prace na czas nieokreslony, praca w godzinach od 7.30 do 15.30
Kontakt z pracodawcą : [email protected] lub : +48713438031
Umowa o prace na czas określony.
Sala E, C
Miejsce pracy:
Polski 3/4, 50-156 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- Wykształcenie wyższe staż pracy 1 rok biegła obsługa komputera znajomosć jezyka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe staż pracy 1 rok biegła obsługa komputera znajomosć jezyka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Żedzik
Nr telefonu:
713438031
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail