StPr/25/2661
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 400 PLN
Wynagrodzenie: 6400 zł brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy :
- odbiór korespondencji działowej z Kancelarii oraz prowadzenie rejestru korespondencji działowej
- prowadzenie rejestru podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi wystawianie druków polecenia wyjazdu służbowego (delegacji)
- sporządzanie rocznych planów szkoleń pracowników niebędących nauczycielami akademickimi
- wykonywanie czynności związanych z organizacją szkoleń w Uczelni: wysyłanie zapytań ofertowych, przygotowywanie zapotrzebowań, przygotowywanie protokołów podstawowych czynności postępowania
- doraźna obsługa ZFŚS
Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, bądź pokrewne
- Wymagania niezbędne - wykształcenie wyższe licencjackie, bądź magisterskie (administracja, ekonomia, bądź pokrewne) - doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy administracyjnej - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel - bardzo dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, samodzielność, terminowość, dokładność - rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole - umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowego realizowania zadań - nienaganna postawa etyczna i wysoka kultura osobista Mile widziane: - doświadczenie w organizowaniu szkoleń
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne - wykształcenie wyższe licencjackie, bądź magisterskie (administracja, ekonomia, bądź pokrewne) - doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy administracyjnej - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel - bardzo dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, samodzielność, terminowość, dokładność - rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole - umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowego realizowania zadań - nienaganna postawa etyczna i wysoka kultura osobista Mile widziane: - doświadczenie w organizowaniu szkoleń
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Sarkowicz-Poloczek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty przesłać drogą pocztową na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice. W tytule proszę wpisać: stanowisko: Samodzielny referent / Samodzielna referentka w Dziale ds. Pracowniczych i Socjalnych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty przesłać drogą pocztową, Godziny : 7:30-15:30

Zaloguj się przez Facebook