SAMODZIELNY REFERENT - SEKCJA EKONOMICZNA
(NR 1272)

SAMODZIELNY REFERENT - SEKCJA EKONOMICZNA (NR 1272)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 300 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1272

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Wynagrodzenie brutto: 5.300,00 zł + premia regulaminowa 10% + skutki wysługi lat - uzależnione od stażu pracy

Zakres obowiązków:
Oferta zgłoszona przez 8. KUJAWSKO - POMORSKĄ BRYGADĘ OBRONY TERYTORIALNEJ

Ogólny zakres obowiązków:
- obsługa programu SI LBPP w zakresie planowania budżetowego,
- sporządzanie decyzji administracyjnych,
- przygotowywanie punktów do rozkazu dziennego dotyczących naliczania należności finansowych żołnierzy,
- sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym poleceń wyjazdów służbowych oraz faktur,
- prowadzenie szkoleń w zakresie należności finansowych,
- nadzór nad budżetem Brygady.

Wymiar czasu pracy: pełen etat - praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.

Rodzaj umowy o pracę umowa o pracę na okres próbny z możliwością dalszego zatrudnienia.


Miejsce pracy:
Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wymagania kwalifikacyjne: 1. Wykształcenie - średnie lub wyższe. 2. Staż pracy min. 2 lata przy wyższym wykształceniu i 4 lata przy wykształceniu średnim. 3. Znajomość pakietu Microsoft Office ( Word, Excel). 4. Dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. 5. Umiejętność logicznego myślenia, organizacji pracy własnej. Dodatkowe/Mile widziane: - ważne poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych; - mile widziana znajomość ZWSI RON.


Inne wymagania:
Wymagania kwalifikacyjne: 1. Wykształcenie - średnie lub wyższe. 2. Staż pracy min. 2 lata przy wyższym wykształceniu i 4 lata przy wykształceniu średnim. 3. Znajomość pakietu Microsoft Office ( Word, Excel). 4. Dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. 5. Umiejętność logicznego myślenia, organizacji pracy własnej. Dodatkowe/Mile widziane: - ważne poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych; - mile widziana znajomość ZWSI RON.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
PUP w Bydgoszczy

Nr telefonu:
00000000

Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne: - Curriculum Vitae zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, z podpisem czytelnym. - List motywacyjny. Dokumenty aplikacyjne należy podpisać czytelnie. Miejsce i termin złożenia CV oraz kwalifikacji: Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub pocztą elektroniczną na adres: 8.Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej, ul. Warszawska 10, 85-058 Bydgoszcz w terminie do 20.06.2025 r. (liczy się data dostarczenia dokumentu, wszystkie nadesłane po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone). e-mail: [email protected] O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie po zweryfikowaniu dokumentów aplikacyjnych. UWAGA: Na rozmowie kwalifikacyjnej należy przedstawić dokumenty potwierdzające staż pracy wykształcenie oraz posiadanie kwalifikacji zgodnie z danymi zawartymi w CV. Po zakończeniu rekrutacji i wyłonieniu kandydata do zatrudnienia dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone komisyjnie. Telefon kontaktowy: 261-415-517. W CV prosimy zawrzeć sformułowanie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez 8.K-PBOT dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO.)
Dodano: 24.05.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 222351
Udostępnij:
Dodano: 24.05.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 222351

Zobacz inne oferty

Do góry