StPr/25/1249
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 570 PLN
wynagrodzenie brutto: 5 570,00 zł (w tym premia regulaminowa) + dodatek za wysługę lat.
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie sprawozdań, analiz, meldunków i innych wykazów w zakresie ewidencji nieruchomości w tym sprawozdań dotyczących kosztów eksploatacji;
- opracowywanie zbiorczych danych wynikających z przepisów prawa budowlanego oraz wynikających z poleceń zarządcy;
- bieżące aktualizowanie dokumentacji związanej i wynikającej z prawa podatkowego;
- wykonywanie protokołów przekazania/przyjęcia nieruchomości w używanie od zarządcy i użytkowników.
Miejsce pracy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Pracodawca:
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie: średnie staż pracy 4-letni, wyższe - staż pracy 2 lata; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - samodzielność; - dobra organizacja pracy własnej. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): - znajomość i umiejętność posługiwania się programem Autocad; - podstawowa wiedza z zakresu zasad prowadzenia ewidencji nieruchomości dla celów podatkowych; - znajomość przepisów dotyczących prawa budowlanego i z nim związanych; - umiejętność samodzielnego redagowania pism oraz interpretacji obowiązujących przepisów prawa; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - zaangażowanie, sumienność.
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie: średnie staż pracy 4-letni, wyższe - staż pracy 2 lata; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - samodzielność; - dobra organizacja pracy własnej. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): - znajomość i umiejętność posługiwania się programem Autocad; - podstawowa wiedza z zakresu zasad prowadzenia ewidencji nieruchomości dla celów podatkowych; - znajomość przepisów dotyczących prawa budowlanego i z nim związanych; - umiejętność samodzielnego redagowania pism oraz interpretacji obowiązujących przepisów prawa; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - zaangażowanie, sumienność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
261 398 817, 261 398 832
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY: - życiorys (CV); - list motywacyjny. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 22.06.2025 r. na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok z dopiskiem: Ogłoszenie o pracę SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI INFRASTRUKTURA na adres internetowy - wyłącznie w pliku pdf [email protected] Temat wiadomości: Ogłoszenie o pracę SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI INFRASTRUKTURA 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 2. W przypadku chęci udziału w przyszłych rekrutacjach wymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych w celach rekrutacji na inne stanowiska w 25. Wojskowym Oddziale Gospodarczym w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia procesu tej rekrutacji. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy). Aplikacje należy przesyłać wyłącznie na wskazany w ogłoszeniu adres mailowy lub przesyłać pocztą. Nie zwracamy otrzymanych aplikacji. Nie udzielamy informacji o otrzymanych aplikacjach. Dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone komisyjnie Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. INFORMACJI W SPRAWIE OGŁOSZENIA UDZIELA: Sekcja Personalna 25.WOG tel. 261 398 817 lub 261 398 832 KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000). Administrator danych: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku reprezentowany przez Komendanta z siedzibą przy ul Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, tel. 261 398 840; e-mail: [email protected] Kontakt do inspektora danych osobowych: Krystyna Sadowska tel.: 261 398 818 e-mail: [email protected] Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym. Uprawnienia: prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 1 Kodeksu pracy. Procedura zgłoszeń wewnętrznych określająca tryb wewnętrznego zgłaszania naruszeń prawa w rozumieniu Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (Dz. Urz. UE L 305 z 26.11.2019, str. 17, z późn. zm.) oraz będąca realizacją zapisów Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r., poz. 928) dostępna jest na stronie: https://25wog.wp.mil.pl/bip.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta