SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA RACHUBY I PŁAC - WYNAGRODZENIA)

SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA RACHUBY I PŁAC - WYNAGRODZENIA)

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 623,50 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1190

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 623,50 PLN
Wynagrodzenie 5623,50 zł (4890 zł zasadnicza+15%premii)+ dodatek stażowy

Zakres obowiązków:
- terminowe wykonywanie list wynagrodzeń i dodatkowych należności,
- sporządzenie rozliczeń do ZUS i US.
Godziny pracy pn-czw 7:00-15:30; pt 7:00 - 13:00

Miejsce pracy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: rachunkowość, finanse, administracja
  • obsługa komputera pakiet Ms Office
  • Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, administracja), - staż pracy min. 4 lata, - znajomość przepisów z zakresu Prawa Pracy, PDOF i Ubezpieczeń Społecznych, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office), - bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, - umiejętność pracy w zespole, -zaangażowanie i samodzielność, umiejętność samokształcenia. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie w naliczaniu w naliczaniu wynagrodzeń i sporządaniu deklaracji ZUS i rozliczeń zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, - znajomość programu PROSTA C i PŁATNIK, systemu SAP, - znajomość przepisów branżyowych normujących zasady wynagrodzenia pracowników strefy budżetowej, - praca w Resorcie Obrony Narodowej.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, administracja), - staż pracy min. 4 lata, - znajomość przepisów z zakresu Prawa Pracy, PDOF i Ubezpieczeń Społecznych, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office), - bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, - umiejętność pracy w zespole, -zaangażowanie i samodzielność, umiejętność samokształcenia. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie w naliczaniu w naliczaniu wynagrodzeń i sporządaniu deklaracji ZUS i rozliczeń zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, - znajomość programu PROSTA C i PŁATNIK, systemu SAP, - znajomość przepisów branżyowych normujących zasady wynagrodzenia pracowników strefy budżetowej, - praca w Resorcie Obrony Narodowej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Kamila Zomkowska

Nr telefonu:
261 322 844

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny na adres jednostki lub fax 261 323 094, lub mail: [email protected] do 27.07.2025 r.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 29.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 342401
Udostępnij:
Dodano: 29.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 342401

Zobacz inne oferty

Do góry