StPr/25/0674
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 100 PLN
Stawka wynagrodzenia brutto: 5100,00 zł., plus premia 5% i dodatek za wysługę wg uprawnień. Termin rozpoczęcia pracy październik 2025 r. Wymiar etatu: pełny etat - umowa o pracę; praca od poniedziałku do czwartku w godz. 7:00 - 15:30, w piątek w godz. 7:00-13:00. Miejsce pracy: 5 batalion czołgów; Szkolna 14, Czartajew 17-300.
Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków:
- znajomość obowiązujących aktów prawnych, rozkazów, wytycznych dotyczących pracy na zajmowanym stanowisku;
- przestrzeganie dyscypliny formalnej, merytorycznej, ekonomicznej
i organizacyjnej w toku działalności służbowej;
- wykonywanie dokumentacji zgodnie z instrukcją o zasadach pracy biurowej;
- przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, ochrony przeciwpożarowej, bhp, ochrony środowiska oraz pracy biurowej;
- wspieranie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze kont użytkowników sieci MILNET-I.
- realizacji przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej sprzętu teleinformatycznego;
- technicznego wsparcia użytkowników systemów teleinformatycznych.
*Miejsce pracy: 5 batalion czołgów; Szkolna 14, Czartajew 17-300.
Miejsce pracy:
Szkolna 14, 17-300 Czartajew, powiat: siemiatycki, woj: podlaskie
Pracodawca:
2 BRYGADA PANCERNA LEGIONÓW
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, informatyczne, wyższe (w tym licencjat), informatyczne
- Wymagania niezbędne: - Wykształcenie średnie lub wyższe: (kierunek informatyka lub inne związane ze stanowiskiem). - Preferowane doświadczenie w informatyce staż pracy. Wymagania dodatkowe: - Umiejętność prowadzenia pracy indywidualnej i współpracy w zespole, - Odpowiedzialność za powierzone zadania, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odporność na stres. - Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska. - Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie średnie lub wyższe: (kierunek informatyka lub inne związane ze stanowiskiem). - Preferowane doświadczenie w informatyce staż pracy. Wymagania dodatkowe: - Umiejętność prowadzenia pracy indywidualnej i współpracy w zespole, - Odpowiedzialność za powierzone zadania, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odporność na stres. - Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska. - Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - List motywacyjny; - CV z dopisaną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych."; - Oświadczenia o niekaralności; - Kserokopia świadectw pracy; - Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie; - Kserokopia ukończonych szkoleń, kursów. Miejsce i termin składania dokumentów: 5 batalion czołgów; Szkolna 14, Czartajew 17-300 - w terminie do 12.09.2025r. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu); Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 351 813 (Sekcja Personalna)
Sposób przekazania dokumentów:
Termin: do 12.09.2025r.