StPr/25/0455
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
udostępnianie dokumentacji stanowiącej zasób Archiwum;
udział w prowadzonych kwerendach archiwalnych;
prawidłowe przechowywanie i ochrona zasobu Archiwum;
przetwarzanie informacji niejawnych stanowiących zasób Archiwum;
użytkowanie systemów informatycznych wspomagających zarządzanie zasobem Archiwum;
udział w pracach komisji dokonującej oceny i brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz
przeprowadzającej skontrum zasobu Archiwum;
przyjmowanie do zasobu archiwum dokumentacji przekazywanej z jednostek organizacyjnych;
przestrzeganie Kodeksu Pracy, przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz
RODO.
Praca w godz. 7:30-15:00.
Benefity: pakiet socjalny w tym dofinansowanie wypoczynku; niskooprocentowane pożyczki remontowe; możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej; dofinansowanie do zakupu okularów do pracy przy komputerze; możliwość wykupienia ubezpieczenia pracowniczego.
Termin składania dokumentów: do dnia 14.02.2025 r.
Miejsce składania dokumentów: Kancelaria Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław osobiście lub drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) lub na adres mailowy: [email protected]. (z dopiskiem nazwy stanowiska).
Oferta dostępna w sali C
Miejsce pracy:
Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
AKADEMIA WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- ! Obsługa pakietu MS OFFICE
- Wymagania konieczne do spełnienia związane ze stanowiskiem pracy: wykształcenie wyższe (preferowane: absolwent historii ze specjalizacją archiwistyki); lub średnie, czteroletni staż pracy oraz ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia; doświadczenie zawodowe w pracy w archiwum (min. rok); praktyczna znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych; umiejętność pracy pod presją czasu; samodzielność i systematyczność w działaniu; umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania ich w praktyce; umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; bardzo dobra organizacja pracy; komunikatywność; wysoka kultura osobista; obywatelstwo polskie; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo; Kandydat, który został wybrany w procesie rekrutacji, składa oświadczenie, że w trakcie zatrudnienia zobowiązuje się informować pisemnie pracodawcę każdorazowo o: - zamiarze wyjazdu i pobytu za granicą, - nazwie pracodawcy, u którego wykonuje pracę zarobkową, i adresie jego siedziby. Mile widziane dodatkowe kompetencje: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE; znajomość systemów MILNET-Z i SI-ARCUS; znajomość problematyki działalności wojskowej sieci archiwalnej.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne do spełnienia związane ze stanowiskiem pracy: wykształcenie wyższe (preferowane: absolwent historii ze specjalizacją archiwistyki); lub średnie, czteroletni staż pracy oraz ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia; doświadczenie zawodowe w pracy w archiwum (min. rok); praktyczna znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych; umiejętność pracy pod presją czasu; samodzielność i systematyczność w działaniu; umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania ich w praktyce; umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; bardzo dobra organizacja pracy; komunikatywność; wysoka kultura osobista; obywatelstwo polskie; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo; Kandydat, który został wybrany w procesie rekrutacji, składa oświadczenie, że w trakcie zatrudnienia zobowiązuje się informować pisemnie pracodawcę każdorazowo o: - zamiarze wyjazdu i pobytu za granicą, - nazwie pracodawcy, u którego wykonuje pracę zarobkową, i adresie jego siedziby. Mile widziane dodatkowe kompetencje: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE; znajomość systemów MILNET-Z i SI-ARCUS; znajomość problematyki działalności wojskowej sieci archiwalnej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumenty: CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy i szkolenia oraz inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności. Powyższe dokumenty prosimy dostarczyć do AWL w zamkniętej kopercie z dopiskiem nazwy stanowiska. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zapoznałem (-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta