StPr/25/1469
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 253 PLN
Wynagrodzenie: 5253 zł brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy :
- realizacja zapotrzebowań i prowadzenie postępowań w zakresie udzielania zamówień poniżej kwoty 130 tys. zł. oraz z wyłączeniem stosowania ustawy PZP, w tym analiza i ocena złożonych ofert, sporządzanie dokumentów w procesie realizacji zamówień, przygotowywanie projektów umów
- zakres usług zewnętrznych w ramach udzielanych zamówień: deratyzacja, dezynsekcja i dezynfekcja, wynajem powierzchni zewnętrznych (baseny, sale gimnastyczne), wykonanie i dostarczanie druków, pieczątek i pieczęci, szycie tóg akademickich, wykonywanie tablic i oznaczeń zewnętrznych i wewnętrznych
- nadzór nad realizacją zawartych umów (np. terminowość świadczenia usług, rozliczenie umowy)
- przygotowywanie wniosków i dokumentów, celem przekazania do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia przez Dział Zamówień Publicznych
- opisywanie dokumentów księgowych (faktur)
- wsparcie w organizacji imprez ogólnouczelnianych (np. Inauguracja Roku Akademickiego, nadanie tytułu Honoris Causa itp.) oraz przygotowywanie spotkań
- przygotowywanie korespondencji zewnętrznej
- obsługa administracyjna realizowanego w Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach Programu Świadomej Donacji Zwłok: m.in. przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, weryfikacja złożonej dokumentacji, prowadzenie ewidencji Donatorów ŚUM
- Do zadań realizowanych w Dziale Administracyjno-Gospodarczym w Katowicach, poza ww. zakresem, należy zlecanie m.in. usług w zakresie: odśnieżania, utrzymania czystości, cateringu, wynajem wolnych powierzchni, zamawianie kwiatów i wiązanek, obsługa administracyjna nieruchomości Uczelni.
Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach,
Ul. Poniatowskiego 15, Katowice
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania: 1. wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie licencjata 2. doświadczenie zawodowe: - mile widziane doświadczenie w realizacji zamówień (prowadzenie postępowań, udzielanie zamówień, wydatkowanie środków publicznych) - mile widziane roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku związanym z administrowaniem nieruchomościami - mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu umów dla Wykonawców - mile widziane doświadczenie w rozliczaniu zawartych umów 3. znajomość ustawy z dn. 25 października 2024 r. o Finansach Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024r. poz. 1530), zakres: od art. 8 do art. 10 oraz od art. 33 do art. 34a i art. 44; 4. dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (MS Excel, MS Word) 5. dobra organizacja pracy i silna orientacja na osiąganie celów, samodzielność, terminowość, dokładność, komunikacja, współpraca 6. umiejętność pracy pod presją czasu 7. umiejętność gospodarowania powierzonymi środkami czystości, artykułami spożywczymi, materiałami biurowymi w zakresie ich zamawiania i wydawania wyznaczonym pracownikom 8. mile widziana znajomość ustawy z dn. 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2024 poz.1571), zakres: art. 7, od art. 9 do art. 17 oraz od art. 433 do art. 433a 9. mile widziana znajomość ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 poz. 1320) w zakresie udzielania zamówień poniżej kwoty 130 tys. zł. (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp).
Inne wymagania:
Wymagania: 1. wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie licencjata 2. doświadczenie zawodowe: - mile widziane doświadczenie w realizacji zamówień (prowadzenie postępowań, udzielanie zamówień, wydatkowanie środków publicznych) - mile widziane roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku związanym z administrowaniem nieruchomościami - mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu umów dla Wykonawców - mile widziane doświadczenie w rozliczaniu zawartych umów 3. znajomość ustawy z dn. 25 października 2024 r. o Finansach Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024r. poz. 1530), zakres: od art. 8 do art. 10 oraz od art. 33 do art. 34a i art. 44; 4. dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (MS Excel, MS Word) 5. dobra organizacja pracy i silna orientacja na osiąganie celów, samodzielność, terminowość, dokładność, komunikacja, współpraca 6. umiejętność pracy pod presją czasu 7. umiejętność gospodarowania powierzonymi środkami czystości, artykułami spożywczymi, materiałami biurowymi w zakresie ich zamawiania i wydawania wyznaczonym pracownikom 8. mile widziana znajomość ustawy z dn. 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2024 poz.1571), zakres: art. 7, od art. 9 do art. 17 oraz od art. 433 do art. 433a 9. mile widziana znajomość ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 poz. 1320) w zakresie udzielania zamówień poniżej kwoty 130 tys. zł. (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Sarkowicz-Poloczek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt e-mail: [email protected] W tytule proszę wpisać: stanowisko: Samodzielny Referent w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail: [email protected], Godziny : 7:30-15:30