StPr/25/1338
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 645 PLN
Wynagrodzenie: 5645 zł brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy :
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz przedmiotów podlegających pozabilansowej ewidencji ilościowo-wartościowej jednostek organizacyjnych ŚUM, kontroli dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, rejestrowania oraz zatwierdzania dokumentów przychodowych i rozchodowych w ZSI EGERIA
- znakowanie środków trwałych oraz przedmiotów podlegających pozabilansowej ewidencji ilościowo-wartościowej
- analizowanie poprawności zastosowanej klasyfikacji rodzajowej środków trwałych GUS oraz poprawności zastosowanych stawek amortyzacyjnych
- aktualizowanie danych w module Środki Trwałe w oparciu o zmiany organizacyjne zaistniałe w Uczelni
- wycena inwentaryzacji oraz sporządzanie zestawienia różnic inwentaryzacyjnych
- obsługa administracyjna Komisji Kasacyjnej
- zaznajamianie się na bieżąco z zarządzeniami, uchwałami umieszczanymi na stronie ŚUM oraz przepisami o rachunkowości i przepisami podatkowymi dotyczącymi szczególnie amortyzacji środków trwałych oraz klasyfikacji GUS
- wspieranie pracy Działu w zakresie zaistniałych innych bieżących potrzeb
- kontrola kompletności i porządkowania dokumentacji Działu
- współpraca z jednostkami wewnętrznymi Uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi.
Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Dział Ewidencji Majątku ul. Jordana 19 Zabrze.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Jordana 19, 41-808 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Pracodawca:
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe (licencjat lub magister) - doświadczenie w pracy administracyjnej - doświadczenie na stanowisku pracy związanym z ewidencją środków trwałych - znajomość Ustawy o Rachunkowości i Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT) - znajomość zasad dot. ewidencji środków trwałych - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, szczególnie MS Excel - umiejętność pracy zespołowej - umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowego realizowania zadań - dokładność, samodzielność i odpowiedzialność - dobra organizacja pracy własnej
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe (licencjat lub magister) - doświadczenie w pracy administracyjnej - doświadczenie na stanowisku pracy związanym z ewidencją środków trwałych - znajomość Ustawy o Rachunkowości i Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT) - znajomość zasad dot. ewidencji środków trwałych - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, szczególnie MS Excel - umiejętność pracy zespołowej - umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowego realizowania zadań - dokładność, samodzielność i odpowiedzialność - dobra organizacja pracy własnej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Sarkowicz-Poloczek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty przesłać drogą pocztową na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice. W tytule proszę wpisać: stanowisko: Samodzielny referent w Dziale Ewidencji Majątku
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty przesłać drogą pocztową, Godziny : 7:30-15:30