SAMODZIELNY REFERENT W ODDZIALE KOORDYNACJI I OBSŁUGI UMÓW ZAGRANICZNYCH
(NR 1324)

SAMODZIELNY REFERENT W ODDZIALE KOORDYNACJI I OBSŁUGI UMÓW ZAGRANICZNYCH (NR 1324)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 259 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1324

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 259 PLN
Wynagrodzenie brutto: 6.259 zł (w tym 10% premii regulaminowej) + dodatek za wysługę lat.

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
1) Udział w wytwarzaniu dokumentów niezbędnych do realizacji czynności celno-spedycyjnych.
2) Udział w organizowaniu oraz nadzór nad realizacją odpraw tranzytowych dotyczących dostaw realizowanych w ramach umów międzynarodowych wykonywanych przez Oddziały Gospodarcze (OG).
3) Udział w organizowaniu oraz nadzór nad realizacją odpraw końcowych dotyczących dostaw realizowanych w ramach umów międzynarodowych wykonywanych przez OG.
4) Udział w realizacji zadań zmierzających do zawarcia umów na świadczenie usług spedycyjnych.
5) Monitorowanie procesu składania zleceń spedycyjnych przez OG w zakresie usług spedycyjnych w ramach obowiązujących umów.
6) Współorganizowanie oraz nadzór nad realizacją odpraw wywozowych i przywozowych dotyczących wysłania niejawnych technicznych środków materiałowych (tśm) oraz niejawnego SpW do napraw zakontraktowanych w ramach umów międzynarodowych.
7) Współpraca z OG w obszarze prowadzenia rejestru procedur uszlachetniania biernego, realizowanych przy wysyłce tśm oraz SpW do USA.
8) Organizacja i udział w spotkaniach podsumowujących poszczególne etapy realizacji umów międzynarodowych.
9) Współpraca z przedstawicielami instytucji krajowych oraz zagranicznych, zajmujących się zawieraniem umów międzynarodowych.
10) Komunikowanie się przy użyciu języka obcego (angielskiego) w bieżących kontaktach służbowych z partnerami zagranicznymi w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
11) Współuczestniczenie w procesie planowania środków na podatek VAT oraz opłaty za świadczenie usług spedycyjnych.

Zatrudnienie: lipiec 2025 r.

Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).

Miejsce pracy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Wymagania konieczne: 1. Wykształcenie - średnie. 2. Doświadczenie zawodowe min. 4 lata pracy zawodowej (2 lata jeśli wykształcenie wyższe). 3. Poświadczona znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym - 3333 (STANAG) lub FCE. Wymagania dodatkowe: 1. Preferowane wykształcenie wyższe (w tym licencjat) kierunek logistyka, ekonomia, zamówienia publiczne, finanse. 2. Preferowane min. 4 lata pracy zawodowej na podobnym stanowisku pracy. 3. Znajomość przepisów z zakresu ustawy Prawo zamówień Publicznych, Unijnego Kodeksu Celnego oraz przepisów transportu międzynarodowego (IATA, IMO), w tym materiałów niebezpiecznych (DGR). 4. Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office (Excel, Word, Power Point). 5. Umiejętność publicznego przedstawiania informacji z obszaru swoich zadań, również w j. angielskim. 6. Dyspozycyjność. 7. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, samodzielność w pracy oraz umiejętność podejmowania decyzji.


Inne wymagania:
Wymagania konieczne: 1. Wykształcenie - średnie. 2. Doświadczenie zawodowe min. 4 lata pracy zawodowej (2 lata jeśli wykształcenie wyższe). 3. Poświadczona znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym - 3333 (STANAG) lub FCE. Wymagania dodatkowe: 1. Preferowane wykształcenie wyższe (w tym licencjat) kierunek logistyka, ekonomia, zamówienia publiczne, finanse. 2. Preferowane min. 4 lata pracy zawodowej na podobnym stanowisku pracy. 3. Znajomość przepisów z zakresu ustawy Prawo zamówień Publicznych, Unijnego Kodeksu Celnego oraz przepisów transportu międzynarodowego (IATA, IMO), w tym materiałów niebezpiecznych (DGR). 4. Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office (Excel, Word, Power Point). 5. Umiejętność publicznego przedstawiania informacji z obszaru swoich zadań, również w j. angielskim. 6. Dyspozycyjność. 7. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, samodzielność w pracy oraz umiejętność podejmowania decyzji.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Dokumentacja aplikacyjna: CV i list motywacyjny. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: - pocztą e-mail na adres: [email protected], - pocztą na adres 85-675 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją "Wydział Pracowników Wojska", - osobiście pozostawić na Biurze Przepustek Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1, ofertę w zamkniętej kopercie z adnotacją "Wydział Pracowników Wojska". Dodatkowe informacje: 1. Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani do udziału w rekrutacji zostaną poinformowani o terminie spotkania telefonicznie lub drogą elektroniczną. 2. Po zakończeniu rekrutacji, dane osobowe kandydatów z którymi pracodawca nie zawarł umowy o pracę są trwale usuwane (niszczone). 3. Procedura dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy dostępna jest na stronie internetowej IWsp SZ: https://wojsko-polskie.pl/iwsp/procedura-dokonywania-wewnetrznych-zgloszen-naruszen-prawa-i-podejmowania-dzialan-nastepczych-w-iwsp-sz KLAUZULA INFORMACYJNA dot. ogłoszenia rekrutacyjnego w IWsp SZ Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej RODO, informuję Panią/Pana, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, reprezentowany przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Marcin KUŹNIK, z którym można się kontaktować: 1) poprzez pocztę elektroniczną na adres: [email protected]; 2) listownie na adres: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO (wypełnienie obowiązku prawnego) w związku z: 1) ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465); 2) ustawą z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. poz. 2305, z późn. zm.); 3) innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa krajowego, z których wynikają zadania ciążące na IWsp SZ. W przypadku podania innych danych osobowych przez kandydata w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji niż wskazane w pkt. 3 ust. 1-2, przetwarzanie tych danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. 4. Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom do tego uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, po tym okresie dokumenty zostaną trwale usunięte.. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo: 1) dostępu do danych osobowych; 2) żądania ich sprostowania; 3) ograniczenia przetwarzania, w przypadkach wymienionych w RODO. W związku z tym, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych, usunięcia danych ani prawo do wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Dodano: 31.05.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 227980
Udostępnij:
Dodano: 31.05.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 227980

Zobacz inne oferty

Do góry