StPr/24/3128
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 140,8 PLN
wynagrodzenie brutto: 5.140,80 zł (w tym 20% premii) + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
Do zadań samodzielnego referenta w PGK będzie należało m.in.:
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych,
- Rozliczanie kosztów krajowych i zagranicznych podróży służbowych,
- Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym oaz pod kątem zgodności z zawartymi umowami,
- Praca w zintegrowanym systemie informatycznym SAP,
- Wystawianie faktur sprzedaży,
- Wytwarzanie dokumentów księgowych związanych z obrotem materiałowym oraz środkami trwałymi,
- Wykonywanie czynności administracyjnych związanych ze sporządzaniem wniosku o zwrot podatku VAT oraz podatku akcyzowego dla upoważnionego personelu jednostek NATO,
- Udział w tworzeniu planu finansowego, prowadzenie bieżącego nadzoru nad jego realizacją, dokonywanie analiz.
Proponujemy umowę o pracę, najpierw na 3 miesięczny okres próbny, kolejna umowa jest umową roczną, dopiero następna może być umową na czas nieokreślony, chyba, że przełożony zawnioskuje jeszcze raz o umowę roczną.
Miejsce pracy:
Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
ODDZIAŁ ZABEZPIECZENIA CENTRUM SZKOLENIA SIŁ POŁĄCZONYCH ORGANIZACJI TRAKTATU PÓŁNOCNOATLANTYCKIEGO W BYDGOSZCZY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
- Wymagania: - Znajomość podstawowych zasad, pojęć i przepisów z dziedziny księgowości, - Umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego (Excel) oraz programu do edycji tekstu (Word), - Umiejętność redagowania pism oraz prowadzenia korespondencji, - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Dodatkowym atutem będą: - Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, znajomość podstawowych zasad rachunkowości budżetowej, - Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań budżetowych oraz prowadzeniu Księgi Głównej, - Znajomość przepisów dotyczących podróży służbowych, - Doświadczenie w analizie i samodzielnej interpretacji aktów prawnych oraz ich zastosowania w praktyce, - Umiejętność obsługi systemu SAP.
Inne wymagania:
Wymagania: - Znajomość podstawowych zasad, pojęć i przepisów z dziedziny księgowości, - Umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego (Excel) oraz programu do edycji tekstu (Word), - Umiejętność redagowania pism oraz prowadzenia korespondencji, - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Dodatkowym atutem będą: - Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, znajomość podstawowych zasad rachunkowości budżetowej, - Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań budżetowych oraz prowadzeniu Księgi Głównej, - Znajomość przepisów dotyczących podróży służbowych, - Doświadczenie w analizie i samodzielnej interpretacji aktów prawnych oraz ich zastosowania w praktyce, - Umiejętność obsługi systemu SAP.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Rola-Kwiecień
Nr telefonu:
261-412-583
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Preferowany kontakt: e-mail: [email protected] oraz [email protected] lub kontakt tel. 261-412-583 - p. Katarzyna Terebus lub p. Katarzyna Rola-Kwiecień, w godz. 7:30-15:30. Klauzula informacyjna (kandydaci do pracy) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję się, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Oddział Zabezpieczenia JFTC w Bydgoszczy, ul. Szubińska 2, reprezentowany przez Dowódcę. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Oddziału Zabezpieczenia JFTC jest możliwy pod nr telefonu 261 419 939 oraz pod adresem [email protected]. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 221 § 1 i 2 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. - na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a RODO, dane uzyskane na podstawie zgody, np. numer telefonu, adres e-mail, wizerunek. 4. Złożone dokumenty aplikacyjne zawierające Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania obecnego procesu rekrutacyjnego, a następnie zniszczone. 5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych. 6. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano przed jej cofnięciem. 7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. 8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do uwzględnienia Pani/Pana w procesie rekrutacyjnym. .... Data, Czytelny podpis kandydata --------------------------------- Data i miejsce wystawienia Imię, nazwisko, adres kandydata do pracy ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko .. (podać stanowisko pracy) prowadzonej przez Oddział Zabezpieczenia JFTC w Bydgoszczy. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz posiadam wiedzę, iż mam prawo dostępu do treści moich danych, ich poprawiania oraz wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. Podpis kandydata do pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7:30-15:30