StPr/25/1452
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 368 PLN
Wynagrodzenie: 5368 zł brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy :
- kompleksowa obsługa administracyjna Welcome Centre,
- bieżąca obsługa i wsparcie zagranicznych studentów, doktorantów i pracowników ŚUM,
- prowadzenie spotkań informacyjnych dla zagranicznych studentów i pracowników ŚUM,
- przygotowywanie miesięcznych raportów dot. obsługi cudzoziemców,
- udział w bieżących tłumaczeniach (polsko-angielski i angielsko-polski),
- organizowanie wydarzeń integracyjnych dla zagranicznych studentów ŚUM,
- realizacja pozostałych działań związanych z funkcjonowaniem Działu,
- archiwizacja dokumentów zgodnie z przepisami funkcjonującymi w Uczelni,
Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach,
Ul. Poniatowskiego 15, Katowice
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe (licencjat, magister, inżynier) - doświadczenie zawodowe w obsługa klienta - doświadczenie w pracy wymagającej kontaktów interpersonalnych - umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel, Power Point, MS Word), - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - otwartość, łatwość w nawiązywania kontaktów, - samodzielność, dokładność, skrupulatność, terminowość, pozytywne nastawienie, - bardzo dobra organizacja pracy oraz dyscyplina w przestrzeganiu procedur, - nienaganna postawa etyczna i wysoka kultura osobista - znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu: B2 i wyżej w piśmie w stopniu: B2 i wyżej. Wymagania mile widziane - znajomość i łatwość w poruszaniu się w mediach społecznościowych, - doświadczenie w pracy związanej z realizacją projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, np. funduszy unijnych i / lub doświadczenie na stanowisku pracy związanym ze współpracą międzynarodową, - doświadczenie zawodowe w pracy w szkole wyższej, - doświadczenie pracy w środowisku międzynarodowym
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe (licencjat, magister, inżynier) - doświadczenie zawodowe w obsługa klienta - doświadczenie w pracy wymagającej kontaktów interpersonalnych - umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel, Power Point, MS Word), - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - otwartość, łatwość w nawiązywania kontaktów, - samodzielność, dokładność, skrupulatność, terminowość, pozytywne nastawienie, - bardzo dobra organizacja pracy oraz dyscyplina w przestrzeganiu procedur, - nienaganna postawa etyczna i wysoka kultura osobista - znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu: B2 i wyżej w piśmie w stopniu: B2 i wyżej. Wymagania mile widziane - znajomość i łatwość w poruszaniu się w mediach społecznościowych, - doświadczenie w pracy związanej z realizacją projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, np. funduszy unijnych i / lub doświadczenie na stanowisku pracy związanym ze współpracą międzynarodową, - doświadczenie zawodowe w pracy w szkole wyższej, - doświadczenie pracy w środowisku międzynarodowym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Sarkowicz-Poloczek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt e-mail: [email protected] W tytule proszę wpisać: stanowisko: Samodzielny Referent w Punkcie Obsługi Cudzoziemca
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail: [email protected], Godziny : 7:30-15:30