StPr/25/1043
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
Wynagrodzenie: 4900 zł/brutto + premia + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony (praca na czas trwania projektu - ok. 1 rok). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy :
Prowadzenie prac administracyjno-biurowych związanych z realizacją projektu FESL:
- tworzenie pism, zaświadczeń, decyzji administracyjnych,
- wprowadzanie danych do systemu POL-on i innych systemów informatycznych Uczelni,
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych Uczelni w zakresie kształcenia doktorantów, pomoc w sporządzanie sprawozdań rocznych z zakresu kształcenia doktorantów do GUS, obsługa administracyjnej rekrutacji do Szkoły Doktorskiej,
- przygotowanie dokumentacji dla Dyrektora Szkoły Doktorskiej,
- bieżąca obsługa korespondencji dotycząca kształcenia doktorantów i funkcjonowania Szkoły Doktorskiej,
- współpraca z komórkami administracyjnymi Uczelni w zakresie kształcenia doktorantów,
- obsługa doktorantów, przygotowanie harmonogramu zajęć dydaktycznych na dany rok akademicki i uzgodnienia z harmonogramem wysyłanym jednostkom administracyjnym,
- organizacja wydarzeń naukowych dla doktorantów,
- przekazywanie dokumentacji do archiwum.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne - wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie, - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, - umiejętność samodzielnej organizacji pracy, - skrupulatność, terminowość, systematyczność, - umiejętność formułowania pism urzędowych, - umiejętność pracy w zespole. Wymagania pożądane - mile widziane doświadczenie w administracji.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne - wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie, - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, - umiejętność samodzielnej organizacji pracy, - skrupulatność, terminowość, systematyczność, - umiejętność formułowania pism urzędowych, - umiejętność pracy w zespole. Wymagania pożądane - mile widziane doświadczenie w administracji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Sarkowicz-Poloczek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty dostarczyć osobiście /przesłać drogą pocztową na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice. W tytule proszę wpisać: stanowisko: Samodzielny referent w Sekcji ds. Kształcenia Doktorantów
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt e-mail lub dokumenty dostarczyć osobiście /przesłać drogą pocztową, Godziny : 7:30-15:30