StPr/25/2558
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 259 PLN
Wynagrodzenie brutto: 6.259 zł (w tym premia regulaminowa 10,00%) + dodatek za wysługę lat.
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
1. Dokonywanie, na podstawie dokumentów organizacyjno-etatowych, zmian w etatach, tabelach należności i rozdzielnikach jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej.
2. Prowadzenie ewidencji dokumentów organizacyjno-etatowych, o których mowa
w ppkt 1.
3. Sprawdzanie nanoszonych poprawek z bazą etatową oraz wyjaśnianie wszelkich nieścisłości w dokumentach etatowych.
4. Udział w określaniu potrzeb oraz zaopatrywanie jednostek organizacyjnych Inspektoratu w niezbędną liczbę dokumentów etatowych.
5. Przedstawianie Szefowi Wydziału potrzeb w zakresie zaopatrywania w dokumenty etatowe prowadzonych przez siebie etatów jednostek organizacyjnych.
6. Opracowywanie dokumentacji sprawozdawczej z zakresu zagadnień etatowych.
7. Wykonywanie czynności związanych ze zmianą klauzuli tajności prowadzonych dokumentów etatowych.
Zatrudnienie: styczeń 2026 r.
Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Miejsce pracy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania konieczne: - wykształcenie - średnie, - doświadczenie zawodowe - 4 lata doświadczenia zawodowego (2 lata jeśli wykształcenie wyższe). Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów dotyczących prawa powszechnego i branżowego w zakresie: a) decyzji Nr 9/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 lutego 2023 r. w sprawie wprowadzenia do użytku Instrukcji o postępowaniu z dokumentami etatowymi tabelami należności w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2022 r. poz. 1438 z późniejszymi zmianami), b) decyzji Nr 2/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 8 stycznia 2024 r. w sprawie wprowadzenia do użytku Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. z 2022 r. poz. 1438), c) decyzji Nr 184/MO Ministra Obrony Narodowej z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej dotyczącej jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. Urz. z 2019 r. poz. 196 z późniejszymi zmianami). 2. Preferowane wykształcenie o specjalności: administracja, archiwistyka, zarządzanie. 3. Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office (Excel, Word, Power Point). 4. Umiejętność analizy dokumentów, samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów określonych w obowiązujących aktach prawnych, analizy informacji ujętych w bazach danych oraz publicznego przedstawiania informacji z obszaru swoich zadań. 5. Dyspozycyjność, (udział w ćwiczeniach wojskowych, szkoleniach, kontrolach). 6. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, samodzielność w pracy oraz umiejętność podejmowania decyzji.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie - średnie, - doświadczenie zawodowe - 4 lata doświadczenia zawodowego (2 lata jeśli wykształcenie wyższe). Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów dotyczących prawa powszechnego i branżowego w zakresie: a) decyzji Nr 9/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 lutego 2023 r. w sprawie wprowadzenia do użytku Instrukcji o postępowaniu z dokumentami etatowymi tabelami należności w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2022 r. poz. 1438 z późniejszymi zmianami), b) decyzji Nr 2/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 8 stycznia 2024 r. w sprawie wprowadzenia do użytku Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. z 2022 r. poz. 1438), c) decyzji Nr 184/MO Ministra Obrony Narodowej z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej dotyczącej jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. Urz. z 2019 r. poz. 196 z późniejszymi zmianami). 2. Preferowane wykształcenie o specjalności: administracja, archiwistyka, zarządzanie. 3. Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office (Excel, Word, Power Point). 4. Umiejętność analizy dokumentów, samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów określonych w obowiązujących aktach prawnych, analizy informacji ujętych w bazach danych oraz publicznego przedstawiania informacji z obszaru swoich zadań. 5. Dyspozycyjność, (udział w ćwiczeniach wojskowych, szkoleniach, kontrolach). 6. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, samodzielność w pracy oraz umiejętność podejmowania decyzji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumentacja aplikacyjna: CV i list motywacyjny. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: - pocztą e-mail na adres: [email protected], - pocztą na adres 85-675 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska, - osobiście pozostawić na Biurze Przepustek Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1, ofertę w zamkniętej kopercie z adnotacją "Wydział Pracowników Wojska." Dodatkowe informacje: 1. Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani do udziału w rekrutacji zostaną poinformowani o terminie spotkania telefonicznie lub drogą elektroniczną. 2. Po zakończeniu rekrutacji, dane osobowe kandydatów z którymi pracodawca nie zawarł umowy o pracę są trwale usuwane (niszczone). 3. Procedura dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy dostępna jest na stronie internetowej IWsp SZ: https://wojsko-polskie.pl/iwsp/procedura-dokonywania-wewnetrznych-zgloszen-naruszen-prawa-i-podejmowania-dzialan-nastepczych-w-iwsp-sz KLAUZULA INFORMACYJNA dot. ogłoszenia rekrutacyjnego w IWsp SZ Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej RODO, informuję Panią/Pana, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, reprezentowany przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Marcin KUŹNIK, z którym można się kontaktować: 1) poprzez pocztę elektroniczną na adres: [email protected]; 2) listownie na adres: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO (wypełnienie obowiązku prawnego) w związku z: 1) ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465); 2) ustawą z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. poz. 2305, z późn. zm.); 3) innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa krajowego, z których wynikają zadania ciążące na IWsp SZ. W przypadku podania innych danych osobowych przez kandydata w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji niż wskazane w pkt. 3 ust. 1-2, przetwarzanie tych danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. 4. Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom do tego uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, po tym okresie dokumenty zostaną trwale usunięte. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo: 1) dostępu do danych osobowych; 2) żądania ich sprostowania; 3) ograniczenia przetwarzania, w przypadkach wymienionych w RODO. W związku z tym, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych, usunięcia danych ani prawo do wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook