StPr/25/07100
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 500 PLN
+ premia regulaminowa w wysokości 20%; + dodatek stażowy; + "13";
Zakres obowiązków:
- prace administracyjno-kancelaryjne ( przygotowywanie dokumentacji pracowniczej, umów, list obecności, zaświadczeń itp.
- przygotowywanie pism dla rodziców i do urzędów;
- przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji;
- ścisła współpraca z Dyrektorem;
Miejsce pracy:
Władysława Umińskiego 11, 03-984 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
PRZEDSZKOLE NR 370 "ORDERU UŚMIECHU"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Sekretarka
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Wymagania: - wykształcenie: średnie ogólnokształcące; - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; - biegła znajomość języka polskiego;
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: średnie ogólnokształcące; - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; - biegła znajomość języka polskiego;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO DLA KANDYDATÓW DO PRACY dostępna na stronie internetowej przedszkola tj: https://przedszkole370.pl/wp-content/uploads/2024/09/KLAUZULA-INFORMACYJNA-RODO-DLA-KANDYDATOW-DO-PRACY.pdf
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail