StPr/25/07175
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 390 PLN
premia za wysługę lat, premia regulaminowa 20% podstawy wynagrodzenia
Zakres obowiązków:
Prace biurowe, zadania wyznaczone przez Dyrektora placówki.
Miejsce pracy:
Grójecka 93, 02-101 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Przedszkole nr 66
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania: wykształcenie średnie, 3 m-ce doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość j. polskiego. Godziny pracy do ustalenia.
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie średnie, 3 m-ce doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość j. polskiego. Godziny pracy do ustalenia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 822 19 48
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail