StPr/25/10002
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 390 PLN
+ dodatek za staż pracy; + 20% premii regulaminowej;
Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji szkoły według rzeczowego wykazu akt;
- przygotowywanie pism;
- przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów;
- obsługa urządzeń biurowych;
- przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych.
Miejsce pracy:
Podchorążych 49/61, 00-722 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
CLVI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE INTEGRACYJNE „PRZY ŁAZIENKACH KRÓLEWSKICH”
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: prowadzenie kadr, praca w oświacie
- zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Kodeks Pracy, Pakiet MS Office, Obsługa urządzeń biurowych, Karta nauczyciela
- Wymagania: - średnie ogólnokształcące; - co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowgo na podobnym stanowisku pracy w placówce oświatowej; - znajomość Kodeksu Pracy, pakietu MS Office, obsługi urządzen biurowych, Karty Nauczyciela; - komunikatywna znajomość języka polskiego. Kontakt: Tel. 228417161 e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: - średnie ogólnokształcące; - co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowgo na podobnym stanowisku pracy w placówce oświatowej; - znajomość Kodeksu Pracy, pakietu MS Office, obsługi urządzen biurowych, Karty Nauczyciela; - komunikatywna znajomość języka polskiego. Kontakt: Tel. 228417161 e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 841 71 61
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail