SEKRETARKA

SEKRETARKA

Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 670 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0011

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 670 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie sekretariatu PODR oraz wykonywanie czynności kancelaryjnych a w tym min.:
- organizowanie wysyłki i odbioru korespondencji, przekazywanie korespondencji do dekretacji oraz zgodnie z dekretacją ,
- prowadzenie czynności kancelaryjnych ze szczególnym uwzględnieniem przestrzegania zasad określonych w Instrukcji Kancelaryjnej i Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, Instrukcji Archiwalnej obowiązujących w PODR Szepietowo oraz wewnętrznych zasad obiegu dokumentów,
- udzielanie instrukcji pracownikom w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych i dokumentowania załatwiania spraw,
- rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowania,
- odbieranie telefonów, łączenie rozmów telefonicznych,
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie.
2.Prowadzenie magazynu druków ścisłego zarachowania, gospodarowanie nimi oraz prowadzenie obowiązującymi w tym zakresie rejestrów, w tym wydawanie i ich rozliczenie.
3. Wydawanie pracownikom delegacji oraz prowadzenie obowiązującej w tym zakresie ewidencji.
4. Prowadzenie ewidencji zarządzeń wewnętrznych Działów.
5. Koordynacja spotkań i wymiany informacji pomiędzy pracownikiem i Dyrekcją.
6. Współpraca z pracownikami i interesantami PODR



Miejsce pracy:
18-210 Szepietowo-Wawrzyńce 64, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie

Pracodawca:
Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Znajomość zasad prowadzenia kancelarii, znajomość przepisów kancelaryjno- archiwalnych, biegła znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych, samodzielność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy


Inne wymagania:
Znajomość zasad prowadzenia kancelarii, znajomość przepisów kancelaryjno- archiwalnych, biegła znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych, samodzielność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Wioletta Wojtkowska

Nr telefonu:
862758923

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 10.01.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 114720
Udostępnij:
Dodano: 10.01.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 114720

Zobacz inne oferty

1 700 €netto
Nowe
InterKadra
Halberstadt
1 700 €netto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry