StPr/25/0272
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów (tel., @. Obsługa zapytań. Przygotowywanie dokumentów dla księgowości. Przygotowywanie dokumentów na potrzeby realizowanych prac. Archiwizacja biurowa.
Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie zawodowe ogólne - 5 lat - mile widziane. Doświadczenie w pracy biurowej/administracyjnej min. 6 m-cy - koniecznie. Obsługa komputera - st. średniozaawansowany - koniecznie. Znajomość aplikacji Google Work Space - koniecznie. Znajomość CRM - mile widziana.
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe ogólne - 5 lat - mile widziane. Doświadczenie w pracy biurowej/administracyjnej min. 6 m-cy - koniecznie. Obsługa komputera - st. średniozaawansowany - koniecznie. Znajomość aplikacji Google Work Space - koniecznie. Znajomość CRM - mile widziana.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Edyta Gajewska
Nr telefonu:
227759244 w. 142
Wymagane dokumenty:
skierowanie do pracy, CV