Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 3 225 PLNZakres obowiązków:
Obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
Przyjmowanie i przekierowywanie telefonów,
Archiwizację dokumentów,
Wsparcie administracyjne dla księgowych,
Przygotowywanie różnego rodzaju dokumentów,
Obsługę sprzętu biurowego.
Praca na 3/4 etatu w godz. 10-16.
CV prosze wysyłać na maila allance.meyer.com
Miejsce pracy: Puławska 34/BUD.10, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Pracodawca: MEYER ALLIANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Typ propozycji: praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- odpowiedzialność, obsługa MS Office, dobra organizacja czasu pracy
- Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie: B2 - wyższy średnio zaawansowany
Inne wymagania:
Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie: B2 - wyższy średnio zaawansowany
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail