StPr/25/1387
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Zapewnienie wsparcia i asysty dyrektorce w codziennych obowiązkach oraz prowadzenie działań administracyjnych.
Kompleksowa obsługa sekretariatu Muzeum.
Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej, epuap, e-doręczenia).
Organizowanie kalendarza spotkań Dyrektorki, przygotowywanie harmonogramów i terminów.
Organizowanie spotkań i konferencji, angażowanie się w organizację wydarzeń muzealnych.
Przyjmowanie interesantów, udzielanie podstawowych informacji.
Sporządzanie pism, protokołów, notatek służbowych oraz zestawień.
Obsługa telefoniczna sekretariatu i koordynacja przepływu dokumentów.
Współpraca z pracownikami Muzeum oraz instytucjami zewnętrznymi.
Dbałość o właściwy obieg dokumentów i archiwizację akt, zgodnie z wytycznymi instrukcji kancelaryjnej.
Gotowość do podejmowania dodatkowych obowiązków i elastyczność w pracy.
Miejsce pracy:
Plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Muzeum Piaseczna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane administracyjne, humanistyczne lub pokrewne. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook). Znajomość narzędzi biurowych i systemów informatycznych. Umiejętność redagowania pism urzędowych, protokołów, sprawozdań. Wysoka kultura osobista i komunikatywność. Dobra organizacja pracy własnej, sumienność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole. Dyskrecja i zachowanie poufności informacji. Umiejętności analitycznego myślenia. Mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub instytucji kultury. CV i list motywacyjny (aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane). Termin składania dokumentów: do 15.10.2025 na adres e-mail: [email protected] Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane administracyjne, humanistyczne lub pokrewne. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook). Znajomość narzędzi biurowych i systemów informatycznych. Umiejętność redagowania pism urzędowych, protokołów, sprawozdań. Wysoka kultura osobista i komunikatywność. Dobra organizacja pracy własnej, sumienność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole. Dyskrecja i zachowanie poufności informacji. Umiejętności analitycznego myślenia. Mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub instytucji kultury. CV i list motywacyjny (aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane). Termin składania dokumentów: do 15.10.2025 na adres e-mail: [email protected] Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
577 009 292
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
brak
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail