StPr/25/2481
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1.Przyjmowanie przesyłek adresowanych do komisariatu albo poszczególnych pracowników i przedkładanie ich celem nadania dalszego biegu komendantowi komisariatu lub zastępującemu go funkcjonariuszowi.
2.Rejestrowanie poczty, o której mowa w zadaniu 1 i przekazywanie jej zgodnie z dekretacją celem dalszej realizacji.
3.Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, dziennika przepisów prawnych, rejestrów teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych, rejestru wydanych delegacji, książki doręczeń przesyłek pocztowych, ewidencji czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich pracowników i funkcjonariuszy wydziału celem właściwej rejestracji dokumentów oraz przestrzegania norm czasu pracy.
Miejsce pracy:
Paderewskiego 13, 25-017 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Policji w Kielcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne", komunikatywność,pracowitość , biegła obsługa komputera, Microsoft Office, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marek Brzozowski
Nr telefonu:
47 801 3879
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Kontakt telefoniczny: 47 801 3879