StPr/25/1976
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 823,62 PLN
+dodatek z tytułu wysługi lat prac + 13 pensja
Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności kancelaryjnych,
- obsługa elektronicznego dziennika podawczego,
- obsługa urządzeń biurowych i dbanie o prawidłowy obieg informacji, dokumentów,
- odbieranie telefonów i przyjmowanie interesantów,
- kompletowanie, przechowywanie i rozliczanie dokumentów oraz ich archiwizacja,
- gospodarowanie przepisami służbowymi poprzez ich ewidencjonowanie i przekazywanie do zapoznania,
- obsługa systemów komputerowych służących rejestracji czasu pracy/służby.
Miejsce pracy:
Korfantego 2, 45-077 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W OPOLU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Komunikatywność
- [Inne] : Kandydat powinien posiadać: - wykształcenie średnie , - posiadać zdolności organizacyjne, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym pakietu office, - umiejętność redagowania pism, - samodzielność, sumienność, dokładność.
Inne wymagania:
[Inne] : Kandydat powinien posiadać: - wykształcenie średnie , - posiadać zdolności organizacyjne, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym pakietu office, - umiejętność redagowania pism, - samodzielność, sumienność, dokładność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wojciech Szafrański
Nr telefonu:
478642265
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook