StPr/25/0672
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
- prowadzenie biura podawczego – wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem, wysyłaniem i przygotowywaniem przesyłek do nadania w placówce urzędu pocztowego,
- obsługa centrali telefonicznej,
- przyjmowanie poczty od interesantów,
- doręczanie poczty do Prokuratury Rejonowej w Świeciu, Komorników Sądowych przy Sądzie Rejonowym w Świeciu, Komendy Powiatowej Policji w Świeciu,
- roznoszenie poczty do sekretariatów sądowych oraz Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej w Świeciu,
- obsługa informatyczna systemów sądowych,
- szycie i numerowanie akt sądowych,
- umieszczanie aktach poświadczeń odbioru,
- przygotowywanie akt do spisu archiwalnego.
Miejsce pracy:
SĄDOWA 12, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
SĄD REJONOWY W ŚWIECIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera MS Ofice, komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, obsługa klienta
- [Inne] : doświadczenie pracy w biurze co najmniej 6 m-cy
Inne wymagania:
[Inne] : doświadczenie pracy w biurze co najmniej 6 m-cy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Ledzińska
Nr telefonu:
523332809
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook