StPr/25/0627
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
Zarządzanie korespondencją/prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej/,koordynacja zadań biurowych,praca z paketem OFFICE,zarządzanie kalendarzem i organizacja spotkań,wysyłanie dokumentów.Praca na 3/4 etatu w godz.8.00 do 14.00
Miejsce pracy:
Siemońska 9, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
PROFESSIONAL PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera MS Ofice
- Samodzielność i dobra organizacja pracy,precyzja,dokładność,dyspozycyjność,umiejętność pracy z klientem.
Inne wymagania:
Samodzielność i dobra organizacja pracy,precyzja,dokładność,dyspozycyjność,umiejętność pracy z klientem.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dariusz Jankowski
Nr telefonu:
797 010 209
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - I kontakt telefoniczny 797 010 209 w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej.