StPr/25/11478
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
+ dodatek za wieloletnią pracę
Zakres obowiązków:
- obsługa sekretariatu Dyrektora,
- przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie wpływającej korespondencji,
- redagowanie standardowych pism i przepisywanie tekstów,
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
- udzielanie informacji interesantom,
- przyjmowanie i nadawanie faksów,
- obsługa poczty elektronicznej,
- inne prace związane z obsługą sekretariatu.
Miejsce pracy:
PLAC CZERWCA1976 ROKU 1, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 2)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania: - wykształcenie wyższe min. I stopnia, - min. 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem sekretariatu lub spraw kancelaryjnych, - swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office, - umiejętność sprawnego obsługiwania urządzeń biurowych, - znajomość j. polskiego w stopniu komunikatywnym. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Ursus Godziny pracy: 8:00 - 16:00 Kontakt: tel.: 22 39 73 909 w godz.: 7:00 - 15:00
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe min. I stopnia, - min. 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem sekretariatu lub spraw kancelaryjnych, - swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office, - umiejętność sprawnego obsługiwania urządzeń biurowych, - znajomość j. polskiego w stopniu komunikatywnym. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Ursus Godziny pracy: 8:00 - 16:00 Kontakt: tel.: 22 39 73 909 w godz.: 7:00 - 15:00
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 39 73 909
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7:00 - 15:00

Zaloguj się przez Facebook