StPr/25/11439
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 382 PLN
Zakres obowiązków:
- obsługa administracyjna Kliniki,
- wspomaganie pracy Kliniki poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji,
- wspieranie pracy kierownictwa Kliniki w czynnościach administracyjnych,
- zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej.
Miejsce pracy:
Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Państwowy Instytut Medyczny MSWiA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Sekretarka medyczna (wymagany staż - lata: 1)
- doświadczenie w pracy w zespole, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Wymagania: - wykształcenie wyższe, - 1 rok doświadczenia zawodowego, - doświadczenie w pracy w zespole, - komunikatywność, - wysoka kultura osobista. Dodatkowym atutem kandydata będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w zakładach opieki zdrowotnej oraz znajomość programu CliniNet. Kontakt: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe, - 1 rok doświadczenia zawodowego, - doświadczenie w pracy w zespole, - komunikatywność, - wysoka kultura osobista. Dodatkowym atutem kandydata będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w zakładach opieki zdrowotnej oraz znajomość programu CliniNet. Kontakt: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Zofia Felczak
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook