StPr/25/1694
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 6 382 PLN
Zakres obowiązków:
Profesjonalna obsługa Pacjentów Izby Przyjęć oraz realizowanie zadań administracyjnych i kancelaryjnych w innych komórkach organizacyjnych szpitala:
- rejestracja oraz obsługa recepcyjna i telefoniczna Pacjentów,
- utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów oraz budowanie profesjonalnego wizerunku Szpitala,
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
- bieżąca współpraca i komunikacja z personelem medycznym oraz wspieranie jego pracy
* praca w systemie zmianowym w przedziale czasowym: 07:00-19:00, również w dni wolne (niedziele) wg grafiku.
Miejsce pracy:
Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Pracodawca:
MEGREZ Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wykształcenie średnie, gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym - warunek konieczny; doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki/rejestratorki medycznej - warunek konieczny; sprawność w obsłudze komputera i urządzeń biurowych, mile widziana znajomość systemu AMMS, wysoka kultura osobista, rozwinięta empatia i komunikatywność, asertywność i odporność na stres.
Inne wymagania:
wykształcenie średnie, gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym - warunek konieczny; doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki/rejestratorki medycznej - warunek konieczny; sprawność w obsłudze komputera i urządzeń biurowych, mile widziana znajomość systemu AMMS, wysoka kultura osobista, rozwinięta empatia i komunikatywność, asertywność i odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Swoboda
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Zaloguj się przez Facebook