SEKRETARKA/PRACOWNIK ADMINISTRACJI BIUROWEJ

SEKRETARKA/PRACOWNIK ADMINISTRACJI BIUROWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 300 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/0906

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN

Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji korespondencji kontraktowej, wysyłka i przyjmowanie pism, zarządzanie kasą Biura Inżyniera Kontraktu, dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, sanitarne i spożywcze (woda dla pracowników, art. spożywcze na Rady Budowy), dbanie o estetyczny wygląd biura, współpraca z Inż. Kontraktu i Biurem Zarządu.

Miejsce pracy:
38-114 Niebylec 207a, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie

Pracodawca:
INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
  • Prawo jazdy kat. B
  • Doświadczenie mile widziane, wymagana znajomość obsługi komputera (Pakiet Office). Zatrudnienie na 3 miesiące (okres próbny), potem na czas niekoreśłony.


Inne wymagania:
Doświadczenie mile widziane, wymagana znajomość obsługi komputera (Pakiet Office). Zatrudnienie na 3 miesiące (okres próbny), potem na czas niekoreśłony.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV należy wysłać drogą mailową na wskazany adres mailowy, koniecznie z dopiskiem w temacie: "JAWORNIK - SEKRETARIAT"

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 21.11.2024, 04:07
ID ogłoszenia: 87376
Udostępnij:
Dodano: 21.11.2024, 04:07
ID ogłoszenia: 87376

Zobacz inne oferty

Do góry