StPr/25/0309
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
-prowadzenie kancelarii i sekretariatu Zarządu Zlewni,
-przygotowywanie korespondencji zbiorczej dotyczącej spraw organizacyjnych i personalnych,
-organizowanie zaopatrzenia w materiały biurowe, pieczątki służbowe, artykuły spożywcze na potrzeby sekretariatu, artykuły sanitarne, środki czystości dla pracowników Zarządu Zlewni i podległych Nadzorów Wodnych,
-dbanie o zaopatrzenie w odzież ochronną i roboczą, posiłki profilaktyczne i napoje,
-sporządzanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z budynkami będącymi w administacji Zarządu Zlewni,
-prowadzenie rejestru skarg i wniosków
-znajomość ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa Zamówień Publicznych,
-obsługa ePUAP, e-Doręczenia,
-obsługa pakietu MS Office,
-
Miejsce pracy:
Lwówek Śląski, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie, wyższe (w tym licencjat), pomaturalne/policealne, średnie zawodowe, średnie branżowe
- Prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Olivia Delost
Nr telefonu:
757824224 w. 264
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV