StPr/25/05232
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 400 PLN
+ premia w wysokości 20% oraz dodatek za wysługę lat; Łącznie wynagrodzenie nie mniejsze niż minimalne wynagrodzenie za pracę. Pracodawca dodatkowo oferuje możliwość: - dofinansowania do wypoczynku pracowników, - dofinansowania do wypoczynku dzieci pracowników, - dofinansowania do okularów korekcyjnych (praca przy komputerze powyżej 4 godzin), - korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Zakres obowiązków:
1) obsługa kancelaryjna Biura, w szczególności:
a) realizowanie czynności związanych z przyjmowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem korespondencji drogą elektroniczną,
b) zapewnienie właściwego, terminowego obiegu korespondencji jawnej przychodzącej za pośrednictwem EZD i poczty elektronicznej poprzez przedstawianie jej do dekretacji dyrektora,
2) realizowanie czynności z zakresu ewidencjonowania czasu służby i pracy, funkcjonariuszy i pracowników Biura oraz sporządzanie wszelkich dokumentów w tym zakresie m. in.:
a) sporządzanie i prowadzenie list i kart obecności funkcjonariuszy i pracowników,
b) procedowanie wniosków urlopowych, wniosków o zwolnienie z zajęć służbowych oraz wniosków o udzielenie zwolnienia od pracy w celu załatwienia spraw osobistych,
c) przyjmowanie i ewidencjonowanie zaświadczeń, decyzji i oświadczeń, o których mowa w art.125c ust. 1 ustawy z dnia 12 października 1990 o Straży Granicznej, potwierdzanie faktu ich dostarczenia oraz dokonywania ich wstępnej kontroli,
3) obsługa sekretariatu dyrektora Biura i jego zastępcy w szczególności:
a) łączenie rozmów telefonicznych i bieżąca obsługa poczty elektronicznej Biura,
b) prowadzenie kalendarza spotkań i istotnych wydarzeń służbowych dyrektora i jego zastępcy, czuwanie nad ich terminowością i potwierdzanie udziału w nich,
c) prowadzenie bieżącej bazy teleadresowej i wykazu kierownictwa komórek organizacyjnych KGSG, jednostek organizacyjnych SG oraz MSWiA,
d) obsługa urządzeń biurowych i AGD sekretariatu, dbanie o utrzymanie ich w ciągłej sprawności technicznej oraz dbanie o estetyczny wystrój sekretariatu,
e) realizowanie zakupów z funduszu reprezentacyjnego dyrektora i zastępcy dyrektora, na polecenie tych osób,
4) wykonywanie projektów dokumentów (pism, notatek, sprawozdań i innych) zleconych przez dyrektora Biura, jego zastępcę lub naczelnika Wydziału IV,
5) archiwizowanie i brakowanie dokumentacji jawnej i niejawnej związanej z pracą wydziału.
Miejsce pracy:
Al. Niepodległości 100, 02-585 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Sekretarka
- Wymagania: - Wykształcenie: średnie; - pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych; - w urzędzie państwowym nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r; Wymagania dodatkowe: - 2 lata pracy w administracji publicznej lub biurowej, - znajomość obsługi programów pakietu MS Office, - wysoka kultura osobista, - rzetelność, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność, - umiejętność organizacji pracy. Praca w godzinach: 08:15 - 16:15;
Inne wymagania:
Wymagania: - Wykształcenie: średnie; - pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych; - w urzędzie państwowym nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r; Wymagania dodatkowe: - 2 lata pracy w administracji publicznej lub biurowej, - znajomość obsługi programów pakietu MS Office, - wysoka kultura osobista, - rzetelność, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność, - umiejętność organizacji pracy. Praca w godzinach: 08:15 - 16:15;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 513 55 22
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) - podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko nienależące do korpusu służby cywilnej - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (o ile kandydat takowe posiada) - oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - - dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu, listownie, za pośrednictwem ePUAP, albo e-Doręczenia z dopiskiem oferta na stanowisko pracy nienależące do korpusu służby cywilnej sekretarka BK KGSG oraz numer ogłoszenia NKSC 5/25, - oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego, - rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń, - kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, - przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, - oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.