SEKRETARKA WYDZIAŁU ORGANIZACJI I KONTROLI ZARZĄDCZEJ BIURA ANALITYCZNO-SYTUACYJNEGO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ K/M

SEKRETARKA WYDZIAŁU ORGANIZACJI I KONTROLI ZARZĄDCZEJ BIURA ANALITYCZNO-SYTUACYJNEGO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/07190

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
+ premia w wysokości 10%; + dodatek za wysługę lat;

Zakres obowiązków:
- prowadzenie sekretariatu dyrektora Biura i jego zastępców;
- prowadzenie kalendarza spotkań i dat istotnych wydarzeń dla kierownictwa;
- realizacja zadań związana z obiegiem dokumentów (w formie papierowej i elektronicznej EZD, poczta Exchange) oraz prowadzenie spraw kancelaryjnych Biura;
- odbieranie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej;
- odbieranie oraz łączenie rozmów telefonicznych z kierownictwem Biura;
- prowadzenie obsługi biurowej i recepcyjnej kierownictwa Biura;
- współorganizacja spotkań z udziałem kierownictwa Biura;

Miejsce pracy:
Al. Niepodległości 100, 02-585 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Sekretarka
  • Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie; - pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych; - punktualność; - odpowiedzialność; - terminowość; - zaangażowanie; - dokładność; - skrupulatność; - w urzędzie państwowym nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Wymagania dodatkowe: - mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, - doświadczenie w pracy z klientem, - znajomość pakietu Microsoft Office, - komunikatywność, - wysoka kultura osobista, - mile widziana znajomość języka angielskiego. Praca w godzinach: 08:15 - 16:15;


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie; - pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych; - punktualność; - odpowiedzialność; - terminowość; - zaangażowanie; - dokładność; - skrupulatność; - w urzędzie państwowym nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Wymagania dodatkowe: - mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, - doświadczenie w pracy z klientem, - znajomość pakietu Microsoft Office, - komunikatywność, - wysoka kultura osobista, - mile widziana znajomość języka angielskiego. Praca w godzinach: 08:15 - 16:15;

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV), - podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko nienależące do korpusu służby cywilnej, - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, - mile widziane kopie dokumentów potwierdzających posiadanie określonych kwalifikacji , uprawnień, referencji. (kopie innych dokumentów i oświadczeń np.: świadectw pracy, dokumentów potwierdzających posiadanie określonych kwalifikacji lub uprawnień, referencji), - oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - - dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie z dopiskiem oferta na stanowisko pracy nienależące do korpusu służby cywilnej sekretarka BAS KGSG oraz numer ogłoszenia NKSC 6/25; - oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego; - rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentu ( podania) i oświadczenia; - kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej; - przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów; - oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
Dodano: 26.06.2025, 04:01
ID ogłoszenia: 246079
Udostępnij:
Dodano: 26.06.2025, 04:01
ID ogłoszenia: 246079

Zobacz inne oferty

Do góry