StPr/24/1867
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 33 do 33 PLN
zł brutto / godz.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu i bieżącej dokumentacji szkoły.
Miejsce pracy:
Sękowskiego 1, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
I Szkoła Podstawowa Mistrzostwa Sportowego STAL MIELEC
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjne
- -mile widziane doświadczenie w obsłudze sekretariatu, - mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu administracji biurowej, - obsługa urządzeń biurowych
Inne wymagania:
-mile widziane doświadczenie w obsłudze sekretariatu, - mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu administracji biurowej, - obsługa urządzeń biurowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Alicja Mrozik
Nr telefonu:
732034901
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie cv na adres: [email protected] lub kontakt pod numerem telefonu 732034901
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8-15