StPr/25/0349
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 670 do 9 700 PLN
Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków:
1. Organizowanie pracy Urzędu i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania, w tym właściwych warunków pracy;
2. Kierowanie Referatem Organizacyjnym w tym podział obowiązków i organizacja pracy podległym pracownikom;
3. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działań urzędu z obowiązującymi przepisami prawa;
4. Organizacja pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne;
5. Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
6. Opracowywanie projektów struktury organizacyjnej urzędu;
7. Opracowywanie projektów statutu Gminy i regulaminu Rady Gminy;
8. Wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych;
9. Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał, zarządzeń, sprawozdań i informacji i innych materiałów;
10. Nadzór nad prawidłową obsługą Rady gminy;
11. Przyjmowanie w sprawach skarg, wniosków i petycji oraz koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji;
12. Sporządza informacje i sprawozdania na potrzeby Rady Gminy i Wójta z zakresu prowadzonych spraw;
Miejsce pracy:
Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, powiat: włodawski, woj: lubelskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Urszulin
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B
- Zarządzanie zasobami ludzkimi. Doświadczenie zawodowe - osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
Inne wymagania:
Zarządzanie zasobami ludzkimi. Doświadczenie zawodowe - osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jacek Zarczuk
Nr telefonu:
82 592 00 02
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail