StPr/25/1624
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 880 PLN
wynagrodzenie za pracę zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Rudnej
Zakres obowiązków:
1) zapewnienie warunków do sprawnego funkcjonowania Urzędu,
2) prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Wójta,
3) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
4) współpraca przy ustalaniu szczegółowych zasad organizacji pracy urzędu i realizacji polityki personalnej,
5) organizacja pracy Urzędu w zakresie przestrzegania porządku wewnętrznego, prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych, obiegu informacji i dokumentów oraz terminowego załatwiania spraw,
6) opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych, dotyczących funkcjonowania Urzędu, ich zmiany a także współpraca przy opracowaniu zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,
7) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu pod względem technicznym, a w szczególności: organizacja ochrony budynku Urzędu, dbałość o utrzymanie obiektów i urządzeń we właściwym stanie technicznym, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, nadzór nad prowadzonymi w budynku bieżącymi pracami remontowymi, konserwacyjnymi i porządkowymi,
8) przedkładanie Wójtowi propozycji usprawnienia pracy Urzędu,
9) nadzór merytoryczny pracy podległych pracowników, kontrola jakości wykonywanej pracy przez podległych pracowników, dokonywanie ich oceny i występowanie sprawach nagród, kar i awansów,
10) nadzór i koordynowanie czynności związanych z organizacją wyborów, referendów, spisów powszechnych,
11) nadzór nad systemami informatycznymi w Urzędzie,
12) nadzór nad przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,
13) analiza danych zawartych w oświadczeniach majątkowych i innych informacjach, składanych przez Zastępcę Wójta, Skarbnika, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Wójta,
14) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli,
15) utrzymywanie kontaktów z samorządowymi jednostkami pomocniczymi Gminy,
16) podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta w Urzędzie,
17) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad podległymi referatami.
Miejsce pracy:
Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY RUDNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo, administracja, zarządzanie
- Niezbędne wymagania od kandydatów: 1) obywatelstwo polskie, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, 3) korzystanie z pełni praw publicznych, 4) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) posiadanie nieposzlakowanej opinii, 6) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku, 7) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu: prawo, administracja, zarządzanie, 8) posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024, poz.1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych, 9) znajomość przepisów: kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ochronie danych osobowych, 10) biegła znajomość i obsługa komputera. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, 2) umiejętność podejmowania decyzji, 3) dyspozycyjność, 4) znajomość struktury organizacyjnej urzędu, 5) odporność na stres.
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania od kandydatów: 1) obywatelstwo polskie, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, 3) korzystanie z pełni praw publicznych, 4) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) posiadanie nieposzlakowanej opinii, 6) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku, 7) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu: prawo, administracja, zarządzanie, 8) posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024, poz.1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych, 9) znajomość przepisów: kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ochronie danych osobowych, 10) biegła znajomość i obsługa komputera. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, 2) umiejętność podejmowania decyzji, 3) dyspozycyjność, 4) znajomość struktury organizacyjnej urzędu, 5) odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) CV, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, 6) kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych oraz posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, 7) oświadczenie kandydata: braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku, posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenia o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Rudnej, stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia, 9) zgoda kandydata na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych określonych w wymaganych dokumentach, w celu prowadzenia naboru na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do pobrania za strony [email protected] 10)spis wszystkich dokumentów
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 25.11.2025 r.

Zaloguj się przez Facebook