StPr/25/0358
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 670 PLN
Zakres obowiązków:
1.Wykonywanie zadań określonych w przepisach prawa oraz wewnętrznych aktach prawnych.
2.Nadzór i koordynacja całokształtu spraw w zakresie działania Urzędu Miasta Zakopane, określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Zakopane oraz przepisach prawa.
3.Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz jego organizacja.
4.Pełnienie nadzoru nad organizacją i funkcjonowaniem Urzędu oraz zapewnieniem realizacji zadań przez pracowników Urzędu.
5.Współpraca z Radą Miasta Zakopane oraz Komisjami Rady Miasta Zakopane.
6.Nadzór nad realizacją zadań przez komórki organizacyjne Urzędu określone w Regulaminie Organizacyjnym.
7.Wykonywanie w imieniu Burmistrza zadań z zakresu zapewnienia właściwej organizacji pracy Urzędu Miasta Zakopane oraz czynności z zakresu prawa pracy wobec pracown
Miejsce pracy:
Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Zakopane
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
- [Umiejętność 1] : znajomośc prawa, zagadnień organizacyjnych, samorządu
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : znajomośc prawa, zagadnień organizacyjnych, samorządu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
arkadiusz Klecha
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail