SEKRETARZ MIASTA ŚWIĘTOCHŁOWICE

SEKRETARZ MIASTA ŚWIĘTOCHŁOWICE

Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
6 510 - 10 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1046

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 6 510 do 10 000 PLN
wynagrodzenie do uzgodnienia, godziny pracy: pon. 07.00-16.00 lub 08.00-17.00, wtorek-czwartek 07.00-15.00, piątek 07.00-14.00

Zakres obowiązków:
sprawowanie nadzoru nad stosowaniem i przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, w tym stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt, archiwizowania dokumentów, Regulaminu Organizacyjnego, Polityki Bezpieczeństwa, kodeksu postępowania administracyjnego i innych aktów regulujących pracę Urzędu Miejskiego, sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów na nośniku papierowym oraz w formie elektronicznej na nośnikach informatycznych, rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu związanych ze stosowaniem regulaminu organizacyjnego Urzędu, sprawowanie nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej i egzaminów dla nowozatrudnionych pracowników Urzędu Miejskiego, sprawowanie kontroli funkcjonalnej Urzędu Miejskiego w zakresie przestrzegania zasad terminowości i przestrzegania regulaminów, zarządzeń oraz poleceń służbowych i realizacji wniosków kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego oraz jego zmian i przedkładanie ich Prezydentowi Miasta, sprawowanie kontroli w zakresie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy, sprawowanie nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie spraw związanych z udziałem miasta w związkach i porozumieniach komunalnych oraz współpraca z administracją rządową i samorządową, w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób, podejmowanie z inicjatywy Prezydenta Miasta działań organizacyjnych mających na celu aktywizację kontaktów z mieszkańcami, organizacjami społeczno-politycznymi, wyznaniowymi, środowiskowymi oraz podmiotami gospodarczymi i ich związkami działającymi na terenie miasta, w zakresie odpowiadającym zadaniom Urzędu Miejskiego, koordynowanie i organizowanie spraw związanych z wyborami Prezydenta RP, do Sejmu RP, Senatu RP Parlamentu Europejskiego, samorządowymi oraz przeprowadzanymi referendami i spisami powszechnymi, przekazywanie do rozpatrzenia komórkom organizacyjnym Urzędu, zgodnie z ich właściwością rzeczową, wniosków i interpelacji radnych oraz wniosków komisji Rady, udzielanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych oraz wnioski komisji Rady, w zakresie powierzonych do prowadzenia spraw miasta, prowadzenie spraw dotyczących współdziałania Prezydenta Miasta ze związkami zawodowymi działającymi w Urzędzie

Miejsce pracy:
41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miejski - Świętochłowice

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Wyższy urzędnik samorządowy (wymagany staż - lata: 4)
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
  • w wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawnicze; co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 przywołanej ustawy oraz co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych; praktyczna znajomość przepisów i ustaw regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w tym w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o samorządzie województwa; ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej; posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym w zakresie MS Office; posiadanie pełnej zdolności-do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia Wymagania dodatkowe: studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego, zarządzania, ekonomii lub pokrewne, zgodne z zakresem czynności; dobra znajomość specyfiki gminy Świętochłowice; umiejętność zarządzania złożoną organizacją; kreatywność w działaniu i tworzeniu poprawnych relacji interpersonalnych; komunikatywność, dyspozycyjność, zdolność szybkiego podejmowania decyzji


Inne wymagania:
w wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawnicze; co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 przywołanej ustawy oraz co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych; praktyczna znajomość przepisów i ustaw regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w tym w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o samorządzie województwa; ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej; posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym w zakresie MS Office; posiadanie pełnej zdolności-do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia Wymagania dodatkowe: studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego, zarządzania, ekonomii lub pokrewne, zgodne z zakresem czynności; dobra znajomość specyfiki gminy Świętochłowice; umiejętność zarządzania złożoną organizacją; kreatywność w działaniu i tworzeniu poprawnych relacji interpersonalnych; komunikatywność, dyspozycyjność, zdolność szybkiego podejmowania decyzji

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
32 349 18 41

Wymagane dokumenty:
list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, życiorys, kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy, oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej lub o charakterze prowadzonej działalności gospodarczej, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do 12 grudnia 2025r. w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach ul. Katowicka 54 w pok. 122 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór kandydatów na zastępstwo na stanowisku urzędniczym Sekretarza Miasta Świętochłowice", nr ref. 25/SR/2025. W przypadku ofert nadsyłanych pocztą o dacie złożenia decyduje data stempla pocztowego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowych informacji o naborze udziela Wydział Organizacyjny - Referat Kadr Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach tel. 032/ 3491 841. Link do oferty pracy: https://www.bip.swietochlowice.pl/res/serwisy/pliki/41881079?version=1.0

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 15.11.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 351130
Udostępnij:
Dodano: 15.11.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 351130

Zobacz inne oferty

Do góry