StPr/25/0292
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
Zakres obowiązków:
Nadzór nad przekazywaniem-przyjmowaniem majątku i dokumentów nadleśnictwa (protokoły zdawczo-odbiorcze).
Nadzór i odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z ubezpieczeniem majątku nadleśnictwa. Obsługa narad, uroczystości okolicznościowych organizowanych przez nadleśnictwo. Sporządzanie planów wydatków administracyjno-gospodarczych i nakładów inwestycyjnych nadleśnictwa oraz bieżąca realizacja zadań.
Nadzór nad składnicą akt i biblioteką Nadleśnictwa, w tym brakowaniem dokumentacji. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wykonywania zadań inwestycyjnych i remontowych. Rozliczanie robót budowlanych oraz egzekwowanie ustaleń gwarancyjnych, terminowego zwrotu wadiów i zabezpieczeń należytego wykonywania umów. Nadzór i koordynacja prac transportu administracyjnego. Przeprowadzanie zamówień na podstawie wewnętrznych uregulowań. Sporządzanie sprawozdań dotyczących prowadzonych przez siebie spraw. Sporządzanie przeglądów gwarancyjnych budowli i budynków należących do Nadleśnictwa Osusznica.
Organizacja pracy pracownikom zatrudnionym w dziale administracyjno-gospodarczym i na stanowiskach robotniczych.
Miejsce pracy:
77-130 Osusznica 3, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
NADLEŚNICTWO OSUSZNICA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: administracja, leśnictwo, budownictwo
- - Wykształcenie wyższe lub średnie o specjalności: administracja, leśnictwo, budownictwo. - Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z administracją, leśnictwem lub budownictwem. - Znajomość obsługi ms office (word, excel). - Umiejętność zarządzania zespołem. - Samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność. - Bardzo dobra organizacja własnej pracy. - Spełnienie wymogów określonych w Ponadzakładowym Układzie Zbiorowym Pracy dla pracowników PGL LP przewidzianych dla stanowiska kierownik działu administracyjno-gospodarczego (tj. min. wykształcenie wyższe i 3 lata pracy lub wykształcenie średnie i 6 lat pracy) lub Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie stanowisk, stopni służbowych oraz zasad wynagradzania w Służbie Leśnej dla stanowiska sekretarz nadleśnictwa (wykształcenie wyższe i 3 lata pracy lub średnie i 6 lat pracy oraz zdany egzamin do Służby Leśnej). Wymagania dodatkowe : - Mile widziana znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) w stopniu umożliwiającym jego wykorzystanie do realizacji powierzonych zadań, w szczególności modułu infrastruktura, planowanie. - Doświadczenie zawodowe w dziale administracyjno-gospodarczym. - Umiejętność pracy pod presją czasu i pracy w zespole. - Zdany egzamin do Służby Leśnej w przypadku zatrudnienia na stanowisko sekretarza nadleśnictwa. - Prawo jazdy kategorii B
Inne wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie o specjalności: administracja, leśnictwo, budownictwo. - Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z administracją, leśnictwem lub budownictwem. - Znajomość obsługi ms office (word, excel). - Umiejętność zarządzania zespołem. - Samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność. - Bardzo dobra organizacja własnej pracy. - Spełnienie wymogów określonych w Ponadzakładowym Układzie Zbiorowym Pracy dla pracowników PGL LP przewidzianych dla stanowiska kierownik działu administracyjno-gospodarczego (tj. min. wykształcenie wyższe i 3 lata pracy lub wykształcenie średnie i 6 lat pracy) lub Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie stanowisk, stopni służbowych oraz zasad wynagradzania w Służbie Leśnej dla stanowiska sekretarz nadleśnictwa (wykształcenie wyższe i 3 lata pracy lub średnie i 6 lat pracy oraz zdany egzamin do Służby Leśnej). Wymagania dodatkowe : - Mile widziana znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) w stopniu umożliwiającym jego wykorzystanie do realizacji powierzonych zadań, w szczególności modułu infrastruktura, planowanie. - Doświadczenie zawodowe w dziale administracyjno-gospodarczym. - Umiejętność pracy pod presją czasu i pracy w zespole. - Zdany egzamin do Służby Leśnej w przypadku zatrudnienia na stanowisko sekretarza nadleśnictwa. - Prawo jazdy kategorii B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
MAŁGORZATA BIAŁOWĄS
Wymagane dokumenty:
Składanie ofert do dnia 30 maja 2025 r. do godz.15:00: - drogą elektroniczną na adres: [email protected] z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko sekretarz nadleśnictwa / kierownik działu administracyjno-gospodarczego, - osobiście do sekretariatu w zaklejonej kopercie opatrzonej dopiskiem Rekrutacja na stanowisko sekretarz nadleśnictwa/kierownik działu administracyjno-gospodarczego w godzinach 7:00-15:00.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście