StPr/24/0561
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa referatu sędziego:
- wykonywanie zarządzeń sędziego dotyczących prowadzonych spraw,
- sporządzanie pism o nadesłanie informacji, akt, dokumentów,
- wydawanie odpisów, zaświadczeń i innych dokumentów z akt spraw karnych,
- wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem korespondencji do wysłania i jej ekspedycją (również w systemie elektronicznym),
- dokonywanie wpisów i rejestracji w kontrolce WAB, wykazie Bp, wykazie MED oraz w kontrolce wysłanych akt spraw, w których występuje jako protokolant,
- zwracanie na zarządzenie sędziego pism procesowych,
- protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach,
- rozpisywanie terminów rozpraw i posiedzeń oraz sporządzanie wokand.
2. Przekazywanie dokumentów finansowych do księgowości w sprawach, w których występuje jako protokolant.
3. Wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika sekretariatu wydziału.
4. W czasie nieobecności zastępowanie innych pracowników.
Miejsce pracy:
Osiedle Siejnik I 18, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Sąd Rejonowy w Olecku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Umiejętności konieczne: - zdany egzamin maturalny, - doświadczenie w pracy biurowej w wymiarze sprawiedliwości nabyte podczas zatrudnienia, umowy zlecenia, stażu lub praktyki, - umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet biurowy Office - Word i Excel), biegła umiejętność pisania na komuterze, nieposzlakowana opinia, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, brak prowadzonych przeciwko kandydatowi postępowań o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Pozostałe wymagania: - znajomośc obslugi systemu SAWA, - znajomość przepisow prawa z zakresu: ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych, ustawy o pracownikah sądów i prokuratury, rozporządzenia Ministra Sprawiedliwośći, regulamin urzędowania sądow powszechnych; - odporność na stres, samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej.
Inne wymagania:
Umiejętności konieczne: - zdany egzamin maturalny, - doświadczenie w pracy biurowej w wymiarze sprawiedliwości nabyte podczas zatrudnienia, umowy zlecenia, stażu lub praktyki, - umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet biurowy Office - Word i Excel), biegła umiejętność pisania na komuterze, nieposzlakowana opinia, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, brak prowadzonych przeciwko kandydatowi postępowań o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Pozostałe wymagania: - znajomośc obslugi systemu SAWA, - znajomość przepisow prawa z zakresu: ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych, ustawy o pracownikah sądów i prokuratury, rozporządzenia Ministra Sprawiedliwośći, regulamin urzędowania sądow powszechnych; - odporność na stres, samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Urszula Markowska
Nr telefonu:
87 523 06 00
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Według ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej sądu: www.olecko.sr.gov.pl w zakładce "Oferty pracy". Dokumenty i oświadczenia należy złożyć bezpośrednio w Biurze Podawczym Sądu Rejonowego w Olecku ul. Osiedle Siejnik 1 18, pokój nr 4 lub przesłać drogą pocztową w terminie do dnia 23.12.2024r. na adres: Dyrektor Sądu Rejonowego w Olecku ul. Osiedle Siejnik I 18, 19-400 Olecko.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon