StPr/25/09184
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+ premia w wysokości do 20% + wysługa lat
Zakres obowiązków:
1. Prawidłowe - zgodne z przepisami - prowadzenie spraw bieżących sekretariatu.
2. Przyjmowanie oraz ewidencjonowanie i terminowe załatwianie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji, książki doręczeń .
3, Prowadzenie teczek korespondencyjnych wg podziału rzeczowego akt szkolnych. Kompletowanie przepisów i innych niezbędnych dokumentów dotyczących IV LO. Prowadzenie dokumentacji uczniowskiej i teczek osobowych uczniów.
4. Przygotowywanie arkuszy ocen dla uczniów IV LO, sporządzanie ich odpisów w razie potrzeby. Wystawianie i przedłużanie legitymacji szkolnych dla uczniów IVLO. Prowadzenie ewidencji wydanych legitymacji i ich duplikatów.
5. Opracowywanie i sporządzanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji dotyczącej egzaminów dojrzałości. Czynności dodatkowe związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem egzaminów maturalnych pisemnych i ustnych.
6. Opracowywanie i sporządzanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji szkolnej dotyczącej naboru. Uczestnictwo podczas dnia otwartego dla kandydatów do Liceum.
7. Opracowywanie i sporządzanie list uczniów poszczególnych klas.
8. Prowadzenie ewidencji wydanych świadectw, dyplomów.
9. Pozyskiwanie danych absolwentów z archiwum szkolnego. Prowadzenie archiwum akt szkolnych oraz rejestru wydawanych duplikatów świadectw szkolnych i dyplomów.
10. Pilnowanie i załatwianie spraw związanych z zaopatrzeniem szkoły w niezbędne druki i dokumenty, jak np. świadectwa szkolne, dyplomy, indeksy, legitymacje szkolne, arkusze ocen, dzienniki, zaświadczenia itp.
11. Prowadzenie i uzupełnianie na bieżąco danych do Systemu Informacji Oświatowych SIO, SIOEO.
12. Obsługa systemu esekretariat LIBRUS.
13. Obsługa systemu ankietowego.
14. Obsługa połączeń telefonicznych, przyjmowanie faksów oraz innych informacji np. elektronicznych (poczta e-mail) wpływających do IV LO i przekazywanie ich właściwym osobom.
15. Przyjmowanie interesantów i uczniów oraz udzielanie im informacji.
16. Zamawianie, ewidencjonowanie, uaktualnianie, zabezpieczanie i rozliczanie pieczęci i pieczątek szkolnych.
17. Załatwianie innych bieżących spraw.
18. Znajomość przepisów i aktów prawnych niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań.
19. Udział w posiedzeniach kierownictwa szkoły i sporządzanie protokołów z tych posiedzeń.
20. Udział w innych pracach zleconych przez przełożonych.
21. Prowadzenie księgi kontroli zewnętrznej.
Miejsce pracy:
Saska 59, 03-914 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
IV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ADAMA MICKIEWICZA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Wymagania: - wykształcenie wyższe; - doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok; - biegła znajomość języka polskiego. Praca w godz. 7:00-15:00. Kontakt: e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe; - doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok; - biegła znajomość języka polskiego. Praca w godz. 7:00-15:00. Kontakt: e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail