StPr/25/10028
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 070 PLN
+ premia regulaminowa + dodatek stażowy + dodatek funkcyjny
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za realizację wydatków, przebieg remontów, organizowanie bieżących i okresowych inwentaryzacji, zawieranie umów na media, redagowanie pism.
Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne
- zawód: Sekretarka
- Pakiet MS Office
- Wymagania: - wykształcenie: średnie zawodowe - kierunek/specjalność: administracyjno-biurowy - umiejętności: dobra znajomość pakietu MS Office Praca w godzinach: 8:00 - 16:00
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: średnie zawodowe - kierunek/specjalność: administracyjno-biurowy - umiejętności: dobra znajomość pakietu MS Office Praca w godzinach: 8:00 - 16:00
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
CAZ - Centrum Aktywizacji Zawodowej
Nr telefonu:
+48 22 391 13 00
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą