StPr/25/07334
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
+ dodatki: 1000 zł
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie kancelarii i sekretariatu: przyjmowanie korespondencji, interesantów i telefonów, prowadzenie rejestrów i ewidencji.
2. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej (SIO).
3. Organizacja pracy szkoły: zapewnienie sprawnej obsługi kancelaryjno-biurowej, kierowanie ruchem gości i interesantów.
4. Prowadzenie księgi uczniów, ewidencji i dokumentacji związanej z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia), obsługa rekrutacji.
5. Prowadzenie ksiąg ocen, ewidencji legitymacji, świadectw, zaświadczeń, duplikatów.
6. Dbanie o właściwe zabezpieczenie i archiwizację dokumentacji szkolnej.
7. Przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, udzielanie informacji, pomoc przy organizacji egzaminów i uroczystości.
8. Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników szkoły.
Miejsce pracy:
Kadrowa 9, 04-421 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
LI Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Warszawie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania: wykształcenie: średnie ogólnokształcące, rok doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godz.: 7:00-15:00. Zgłoszenia: osobiste, e-mail: [email protected], tel. 22 611 93 91
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie: średnie ogólnokształcące, rok doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godz.: 7:00-15:00. Zgłoszenia: osobiste, e-mail: [email protected], tel. 22 611 93 91
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 611 93 91
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail