StPr/25/2518
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska:
1. Prowadzenie registratury zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
2. Dokonywanie odbioru korespondencji przychodzącej, rejestrowanie i znakowanie pism wychodzących oraz bieżące monitorowanie poczty elektronicznej szkoły, portalu K- P KO (Panel Informacyjny Kuratorium Oświaty PIKO) i serwisu informacyjnego OKE Gdańsk, [email protected] Opium - Oświatowa Platforma Informatyczna Urzędu Miasta, poczta.edu.
3. Załatwianie zgodnie z obowiązującymi przpisami spraw związanych z przyjęciem uczniów do szkoły podstawowej i ponadpodstawowej, a także przejściem uczniów do innej szkoły, w tym zakładanie arkuszy ocen.
4. Prowadzenie wykazu uczniów objętych obowiązakiem szkolnym i obowiązkiem nauki, księgi ewidencji i księgi uczniów.
5. Prowadzenie ewidencji zwolnień uczniów z niektórych zajęć, przygotowując projekty decyzji dla dyrektora szkoły.
6. Wydruk świadectw szkolnych.
7. Wystawianie legitymacji uczniom i pracownikom (prowadzenie ewidencji).
8. Wykonywanie sprawozdań SIO.
9. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem uczniów.
10. Obsługa programu Vulcan - UONET+ (panel uczniowski).
11. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującym prawem.
12. Wykonywanie sprawozdań oświatowych SIO, GUS, PFRON, Ochrony Środowiska.
13. Obsługa programu Vulcan: Magazyn Optivum, Inwentarz Optivum, Kadry Optivum.
14. Kontrola list płac pod względem zgodności osób uprawnionyh do świadczeń.
15. Organizowanie zamówień publicznych 30.000 euro.
16. Kontrola faktur i rachunków za zakupione usługi i materiały pod względem merytorycznym - opis faktur.
17. Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemu HACCAP, GMP i GHP oraz prowadzenie właściwej dokumentacji.
18. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych.
19. Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
1. Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu.
2. Praca przy monitorze przez min. 4 godziny.
3. Obsługa urządzeń biurowych.
Miejsce pracy:
Romualda Traugutta 5, 85-122 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 55 SPECJALNA DLA UCZNIÓW NIEDOSTOSOWANYCH SPOŁECZNIE ORAZ Z ZABURZENIAMI ZACHOWANIA W BYDGOSZCZY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Niezbędne wymagania: 1) Obywatelstwo polskie. 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4) Nieposzlakowana opinia. 5) Wykształcenie: - min. średnie ogólnokształcące. Wymagania dodatkowe: Predyspozycje osobowościowe: samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność, rzetelność, terminowość, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: 1) Obywatelstwo polskie. 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4) Nieposzlakowana opinia. 5) Wykształcenie: - min. średnie ogólnokształcące. Wymagania dodatkowe: Predyspozycje osobowościowe: samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność, rzetelność, terminowość, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oferta powinna zawierać: a) list motywacyjny, b) życiorys /CV/ zawierające imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, c) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, d) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, e) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, g) oświadczenie o niekaralności i posiadaniu nieposzlakowanej opinii, h) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony od osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), i) zaświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Uwaga! Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Oferty należy składać w terminie do dnia 28.11.2025 r.: - osobiście w sekretariacie w zamkniętych kopertacha z dopiskiem: "Nabór stanowisko sekretarz", - mailem na adres: [email protected] z tytułem: "Nabór stanowisko sekretarz". Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa na początek na czas określony. Uwaga: 1. Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane. 2. O zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. 3. Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych na wyżej wymienione stanowisko zostaną komisyjnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Zaloguj się przez Facebook